نماینده مردم یزد در مجلس:

تبعیت از ولایت فقیه مهم‌ترین عامل پیروزی انقلاب در برابر استکبار جهانی است

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت بصیرت افزایی به منظور شناخت تهدیدات نرم علیه نظام اسلامی ایران گفت: شناخت امام زمان (ع) و تبعیت از ولایت فقیه از جمله مهم‌ترین عوامل پیروزی انقلاب اسلامی در برابر استکبار جهانی است.
کد خبر: ۸۵۸۲۲۴۰
|
۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد:محمد صالح جوکار با بیان اینکه اجرای دو فریضه امر به معروف و نهی از منکر نقش مهمی در پایداری بیش از پیش نظام جمهوری اسلامی ایران ایفا می‌کند، اظهار داشت: حضرت اباعبدالله الحسین (ع) به عنوان بزرگ آمر به معروف و ناهی از منکر، روشنگر راستین اسلام و دین خدا است.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران در صورتی به سلامت از باران توطئه‌ها و فتنه‌های شوم دشمنان دین عبور می‌کند که، مسئولان نظام نسبت به اجرای دو فریضه امر به معروف و نهی از منکر دغدغه خاطر داشته باشند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی افزود: اقشار مختلف جامعه باید با آگاهی کامل از اهمیت اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، حمایت از این دو فریضه الهی را از مسئولان و دست اندکاران، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی نظام مطالبه کنند.

جوکار با اشاره به ضرورت آگاه سازی جامعه از مسائل و جریان‌های مختلف سیاسی و اجتماعی موجود تصریح کرد: عدم آگاهی جامعه از مسائل نظام و کشور زمینه ساز بروز بسیاری از مشکلات در کشور است.

وی مقام معظم رهبری را محور اصلی نظام دانست و بیان کرد: شناخت امام زمان (ع) و تبعیت از ولایت فقیه از جمله مهم‌ترین عوامل پیروزی انقلاب اسلامی در برابر استکبار جهانی است.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حمایت از اجرای دو فریضه امر به معروف و نهی از منکر، حمایت از رهبر انقلاب است، خاطرنشان کرد: الگوی جدید تهدیدات دشمنان دین و نظام اسلامی، تهدید نرم است.

جوکار بصیرت افزایی را مهم‌ترین راه شناخت تهدیدات نرم استکبار علیه نظام اسلامی ایران دانست و عنوان کرد: توجه ویژه به محتوای انقلاب و نظام، از جمله ضرورت‌های امروز جامعه اسلامی است.

تسنیم

ارسال نظرات