ماه محرم فرصتی برای احیای امر به معروف و نهی از منکر است

جانشین ناحیه میناب ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین (ع) گفت: ماه محرم فرصتی برای احیای امر به معروف و نهی از منکر است.
کد خبر: ۸۵۸۲۳۷۵
|
۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان، سید حسن فاطمی با اشاره به ایام های مختلف سال ماه رمضان و ماه محرم را زمینه ای برای ترویج و احیای امر به معرو و نهی از منکر در جامعه عنوان کرد و گفت: قیام ابا عبدالله الحسین(ع) نیز برای احیای امت جدش و امر به معروف و نهی از منکر مردم در فضای خفقان زمان بود.

سید حسن فاطمی اظهار کرد: همانگونه که مبلغین امر جهت ترویج این فریضه در جامعه نقش دارند بلکه افراد دیگر نیز در جهت اشاعه امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه جز وظایف خود بدانند.
وی نقش عامران به معروف و ناهیان از منکر را در جامعه یک نقش مهم و دارای ارزش خواند و بیان داشت: عامران به معروف و ناهیان از منکر سربازان گمنامی هستند که با ارشاد و راهنمایی مردم نسبت به باید و نباید های در جامعه از یک اجر و فضیلت خاصی برخوردارند.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب خاطر نشان کرد: ماه محرم فرصتی مناسب برای بیان ارزشها با بهره گیری از مکتب اهل بیت و زمینه ای برای ترویج امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است.

وی گفت: با آگاه سازی افراد نسبت به معضلات اجتماعی و قراردادن در یک فضای معنوی و عرفانی اقدام اساسی صورت گیرد.

 

ارسال نظرات