فرمانده سپاه ناحیه بندرعباس:

ماه محرم در مکتب تشیع یادآور نهضت حضرت سیدالشهدا(ع) و حماسه‌ جاودان کربلاست

فرمانده سپاه ناحیه بندرعباس، گفت: ماه محرم در مکتب تشیع یادآور نهضت حضرت سیدالشهدا(ع) و حماسه‌ جاودان کربلاست.
کد خبر: ۸۵۸۲۳۹۳
|
۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان، جلسه شورای فرماندهی سپاه ناحیه بندرعباس با حضور فرمانده سپاه ناحیه بندرعباس و جانشین سپاه ناحیه و سایراعضا در سالن جلسات ناحیه بندرعباس برگزار شد.

 سرهنگ سالاری ، فرمانده سپاه ناحیه بندرعباس ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و شهادت سرادرهمدانی گفت : ماه محرم در مکتب تشیع یادآورنهضت حضرت سیدالشهدا(ع) و حماسه‌ جاودان کربلاست.

 وی افزود: امام حسین (ع) با برافراشتن پرچم "هیهات من الذله"در برابر جباران و متکبران زمان خود ایستادگی کرد و ما امروز با عزاداری محرم وفاداری خود را به آرمان و راه آن بزرگوار یعنی ظلم ستیزی که نیاز امروز جوامع است، اعلام می داریم.

 وی با بیان اینکه واقعه عاشورا در سرنوشت مسلمانان به ویژه شیعیان تاثیر بسیاری دارد اظهار داشت: این حادثه در عرصه های مختلف حیات اسلامی نقش بی بدیلی داشته و دارد بنابراین ما باید همه ساله با برپایی مجالس عزاداری این واقعه را بزرگ بداریم و برای آشنایی با ریشه ها و دلایل قیام ابا عبدالله الحسین (ع) بکوشیم.

 سالاری در ادامه جلسه ضمن تقدیر و تشکرازمعاونت های سپاه ناحیه تاکید کرد : نسبت به اجرای برنامه های ابلاغی درشش ماه دوم سال با توجه افزایش حجم برنامه ها تلاش بیشتری شود.

ارسال نظرات