مدیرکل بنیاد حفظ ارزش‌های دفاع مقدس همدان:

نشر ارزش‌های دفاع مقدس از مهم‌ترین وظایف بسیجیان است

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان گفت: امروز بسیجیان بایگانی سیار دوران دفاع مقدس هستند و باید در جهت نشر ارزش‌های دفاع مقدس تلاش کنند.
کد خبر: ۸۵۸۲۴۹۹
|
۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۰
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رزمایش به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی سپاه انصارالحسین (علیه السلام) استان همدان در ملایر؛ سردار مهدی ظفری در رزمایش الی بیت‌المقدس ملایر در منطقه عمومی جوزان ملایر با اشاره به مهم‌ترین دلایل وقوع جنگ در دنیا اظهار داشت: هر جنگی که در دنیا به وجود می‌آید دارای ریشه‌ها و زمینه‌های مشخصی است.
 
وی افزود: قدرت یکی از مهم‌ترین دلایل به وجود آمدن جنگ‌ها در طی تاریخ بوده‌اند و همواره در تاریخ هر کشور باقدرت گرفتن جنگی را به راه می‌انداخته است.
 
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان گفت: تا قبل از جنگ‌های جهانی قدرت‌های دنیا متنوع بودند اما پس از جنگ‌های جهانی دنیابین دو قدرت شرق و غرب یعنی  آمریکا و شوروی تقسیم شد.
 
وی افزود: در چنین شرایطی انقلاب اسلامی ایران به شکل‌گرفته و امام خمینی(ره) بااقتدار مقابل شرق و غرب دنیا ایستاد و انقلاب اسلامی ایران را پیروز کرد و یک حادثه تاریخی را به وجود آورد.
 
ظفری افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران صدام  با تحریک قدرت‌های دنیا جنگ تحمیلی را علیه ایران به راه انداخته و بزرگ‌ترین واکنش ممکن را علیه انقلاب ما به راه انداختند.
 
وی با اشاره به نقش امام خمینی(ره) در دوران دفاع مقدس بیان کرد: سخنان و نصیحت و دستورات امام خمینی(ره) آن‌چنان آرامش و تعادلی را در جنگ به وجود می‌آورد که تمامی نقشه‌های دشمنان با شکست مواجه می‌شد.
 
 مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان با اشاره به مهم‌ترین ثمرات جنگ تحمیلی بیان مرد: تاریخ همواره عبرت‌آموز بوده است امروز با دیدن سابقه تاریخی جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس جرئت نگاه چپ به ایران را نمی‌کند.
 
وی گفت: بازدارندگی، اصالت‌ها، هویت‌ها، وحدت ملی و شناساندن شخصیت‌های بزرگ کشور از مهم‌ترین نتایج و ثمرات دوران دفاع مقدس در کشور است.
 
ظفری با اشاره به استمرار فرهنگ دفاع مقدس در کشور گفت: امروز به برکت استمرار فرهنگ دفاع مقدس ، کشور در امنیت کامل به سر می‌برد.
 
وی با اشاره به سخنان رهبری در مقاطع مختلف انقلاب اسلامی بیان کرد: ملاک ارزش‌ها برای همه ما سخنان رهبری و نکات مهمی که روی آن تأکیددارند است.
 
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان گفت: امروز بسیجیان بایگانی سیار دوران دفاع مقدس هستند و باید در جهت نشر ارزش‌های دفاع مقدس تلاش کنند.
 
وی با اشاره به شهادت سردار همدانی بیان کرد: شهید همدانی با تمام تلاش بیش از 40 سال از عمر خود را درراه خدمت به ولایت و دفاع از کشور و ارزش‌ها صرف کرد.
 
فرمانده سپاه ملایر نیز در این رزمایش با اشاره به برگزاری رزمایش الی بیت‌المقدس بیان کرد: این رزمایش در دو روز برگزارشده و در آن تاکتیک‌های مختلف رزمی و نظامی اجرا می‌شود.
 
وی افزود: تاکتیک های دفاع از کوی و برزن، دفاع از تمامیت مرزهای کشور، عملیات امداد ونجات، پدافند غیر عامل و ایجاد تاخیر در حرکت دشمن در این رزمایش اجرا می شود.
 
این رزمایش با رمز لبیک یا رسوالله(ص)آغاز شد.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات