خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه عاشورا:

جامعه کارگری متشکل از افراد متخصص، تحصیل کرده و فرهیخته است

خبرگزاری بسیج: مسئول سازمان بسیج کارگری آذربایجان شرقی در جلسه هم اندیشی تشکلات کارگری استان با بیان اینکه جامعه کارگری جامعه ای متشکل از افراد متخصص، تحصیل کرده و فرهیخته کشور است، بر لزوم تشکیل جلسات هم‌اندیشی تشکلات کارگری و بسیج کارگری استان تاکید کرد.
کد خبر: ۸۵۸۳۶۲۲
|
۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، ناصر علیزاده هدف از تشکیل این جلسات را نشست مشترک و بررسی انتظارات متقابل بسیج و جامعه کارگری عنوان و بیان کرد: برای هم‌افزایی و نزدیک کردن نظرات و تبدیل به ید واحده در جهت برنامه ریزی و حل مشکلات جامعه کارگری استان تشکیل جلسات مشترک ضروری است.

دبیر اتحادیه انجمن های اسلامی کارخانجات نیز در این جلسه با تأکید بر قدمت بالای 50 سال صنعت استان افزود: تشکلات کارگری استان نیز همراه با صنعت از نخستین تشکلات کارگری در کشور می باشد.

علی پناه حبیب زاده تعداد اندک نمایندگان جامعه کارگری در مراکز قانون‌گذاری و اجرایی در مقایسه با دیگر تشکلات و اقشار را از مشکلات جامعه کارگری کشور بر شمرد.

دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان شرقی نیز تشکیل چنین جلساتی را منشأ خیر و برکت برای استان برشمرد و آن را عملی کردن منویات رهبر فرزانه انقلاب در خصوص همدلی و هم زبانی دانست.

کریم صادق‌زاده، آمادگی خانه کارگر استان برای تشکیل و میزبانی جلسات آینده اعلام داشت.

در ادامه این جلسه، جعفری دبیر اسلامی کارگران استان، محمدرضا غفوری دبیر کانون انجمن های صنفی کارگران استان، قاریزاده مدیر عامل شرکت آفکو و جبارپور از پیشکسوتان خانه کارگر استان نیز در این جلسه با ارائه نکته نظرات خود ضمن مثبت ارزیابی کردن تشکیل چنین جلساتی بر لزوم تقویت جلسات هم اندیشی تشکلات کارگری و بسیج کارگری استان تأکید کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها