خبرهای داغ:
استاد حوزه و دانشگاه های آذربایجان شرقی:

سبک زندگی حسینی بر مبنای احسان در جامعه اسلامی است

خبرگزاری بسیج: استاد حوزه و دانشگاه های آذربایجان شرقی در جمع عزاداران حسینی در مسجد شهدای مراغه گفت: پیام حضرت سید الشهدا(ع) احسان و مبارزه با هواهای نفسانی بوده و این باید الگویی برای آحاد جامعه قرار گیرد.
کد خبر: ۸۵۸۳۸۹۲
|
۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام نقدی افزود: روابط اجتماعی در غرب بر اساس تنازع بقا و در جامعه اسلامی بر اساس عدل و احسان بوده که به عنوان سبک زندگی اسلامی و حسینی باید مورد توجه آحاد مردم قرار گیرد.
وی خاطرنشان کرد: تبیین فرهنگ اسلامی و حسینی به عنوان فرهنگ نجات بخش در راستای حل و رفع مشکلات فرهنگی و اجتماعی جامعه در عصر حاضر ضروری و حائز اهمیت است.
حجت الاسلام نقدی تاکید کرد: توجه نکردن متولیان فرهنگی کشور در رسیدگی به مشکلات و معضلات فرهنگی چون اعتیاد، فساد و ازدواج موجب ایجاد بحران های عمیق در سال های اخیر شده است.
وی ادامه داد: وجود اعیاد اسلامی و مناسبت های اسلامی و دینی مانند عزاداری های محرم، بهترین فرصت برای اصلاح فرهنگی و اجتماعی در جامعه است.
این استاد دانشگاه های آذربایجان شرقی بیان کرد: دشمنان و نظام سلطه قشر جوان جامعه و مراکز علمی و فرهنگ ساز و علمی به ویژه دانشگاه ها را برای ایجاد استحاله، ترویج اعتیاد و فساد در راستای تخریب مغزها نشانه رفته و هوشیاری متولیان فرهنگی جامعه بسیار حیاتی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها