مدیر کل منابع طبیعی وآبخیزداری استان اردبیل:

جريمه سنگين براي مخربان اراضي ملي /بیشترین آمار تخریب اراضی ملی در بیله سوار

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل از جریمه 7 میلیون تومانی برای تخریب هر هکتار اراضی ملی در سال زراعی جدید خبر داد.
کد خبر: ۸۵۸۳۹۱۱
|
۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، شهامت هدایت، مدیر کل منابع طبیعی وآبخیزداری استان اردبیل گفت: ما امسال مصمم هستیم همزمان با آغاز فصل زراعت پاییزه با رصد دقیق و مراقبت های جامع تر جلوی هر گونه کشت و زرع غیر قانونی در اراضی ملی را بگیریم تا مراتع و اراضی ملی دچار تخریب نشوند.

وی افزود: با هماهنگی دستگاه قضایی بر خوردها در این حوزه تشدید شده به طوری که که ما در شهرستان بیله سوار که بیشترین مشکلات را در این زمینه داریم با زارعانی که در اراضی ملی به صورت غیر قانونی کشت وزرع می کنند بر خورد جدی و قانونی خواهیم کرد.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل با بیان اینکه عرصه برای تخریب کنند گان اراضی ملی تنگ تر شده افزود: ما حتی حکم سیار برای اولین بار از مراجع قضایی دریافت کردیم تا با مخربان بر خورد کنیم.

هدایت با هشدار به افرادی که به قوانین ومقررات بی توجهی می کنند گفت: ما اگر زارعی را مشاهده کنیم که در عرصه های ملی وطبیعی به کشت و زرع می پردازد ضمن توقیف اداوات کشاورزی اموال و دارایی هایش را نیز ضبط می کنیم وجریمه 7 میلیون تومانی برای هر هکتار اعمال خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار