خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی سپاه کلیبر:

امر به معروف و نهی از منکر بزرگترین هدف امام حسین(ع) بود

خبرگزاری بسیج: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کلیبر در جمع عزاداران حسینی این شهرستان، امر به معروف و نهی از منکر و اقامه نماز را از بزرگترین و عالی ترین اهداف امام حسین(ع) برشمرد.
کد خبر: ۸۵۸۴۰۳۴
|
۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام امیر شکوریان در تشریح فلسفه عاشورا و قیام امام حسین(ع) افزود: امر به معروف و نهی از منکر اگر در جامعه به فراموشی سپرده شود ارزش ها در جامعه با گذشت زمان کم رنگ شده و جای آن را ناهنجاری و اعمال قبیح و زشت فرا می گیرد.

وی بزرگترین بدبختی یک جامعه را فراموش کردن امر به معروف و نهی از منکر عنوان کرد.

حجت الاسلام شکوریان امام حسین(ع) را شهید راه نماز و امر به معروف و نهی از منکر دانست و اظهار کرد: آن امام همام با از دست دادن یار و یاور و تن دادن به اسارت اهل بیت خود خواست زمین از فساد و فسق رهایی یابد و اصلاح شود و اگر خون امام به زمین نمی ریخت درخت دین اسلام آبیاری نمی شد و بارور نمی گشت چراکه دشمنان دین الهی درصدد از بین بردن سنت الهی و پیغمبر بودند.


وی در پایان خطاب به کارکنان گفت با حضور در مساجد و مراسمات مذهبی و عزاداری و با پوشیدن لباس مشکی خودمان را به خیل عظیم عزاداران حسینی بچسبانیم تا انشاالله در روز قیامت امام حسین(ع) ما را نیز شفاعت کند چراکه از ائمه اطهار نیز سفارش شده است در این ایام گریه و ناله و افغان برای حسین ثواب بسیار دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها