با حضور مسئولین:

نشست شورای بسیج شهرستان خاتم برگزار شد

صبح امروز(پنجشنبه) و با حضور فرماندار و امام جمعه محترم شهر هرات جلسه شورای بسیج شهرستان خاتم در محل سالن جلسات ناحیه مقاومت بسیج خاتم برگزار شد .
کد خبر: ۸۵۸۴۲۰۸
|
۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، با حضور مهندس زاده رحمانی فرماندار و حجه الاسلام والمسلمین جعفری امام جمعه محترم شهر هرات جلسه شورای بسیج شهرستان خاتم برگزار شد .

در ابتدای این جلسه "مجیدی" مسئول دفتر راهبردی ناحیه خاتم به بیان گزارشی از اقدامات انجام شده طی نشست های قبلی پرداخت .

در ادامه مسئول کارگروه اجتماعی و کارگروه بانوان به نمایندگی از کارگروه های هشت گانه با ارائه گزارشی به بیان مشکلات موجود در شهرستان پرداختند .

تلاش در جهت تحقق فریضه امر به معروف و نهی از منکر، برداشت بی رویه از منابع آبی شهرستان، بی تفاوت بودن اصناف در خصوص مراسمات ملی و مذهبی، حضورو تردد اتباع بیگانه در شهرستان از مهمترین موضوعات مطرح شده توسط کارگروه اجتماعی در این نشست بود .

مسئول کارگروه بانوان در ادامه با اشاره به وضعیت خوب حجاب و عفاف در شهرستان خاتم بر توجه ویژه بر بحث حجاب در شهرستان تاکید کرد .

در ادامه مهندس زاده رحمانی فرماندار شهرستان خاتم با اشاره به دغدغه های فرهنگی موجود به بیان گزارشی از اقدامات انجام شده در سطح شهرستان در خصوص مطالب ارائه شده توسط مسئولین کارگروه ها پرداخت .

ارسال نظرات