خبرهای داغ:
امام جمعه بستان آباد:

هدف قیام سیدالشهدا نپذیرفتن ذلت بود

خبرگزاری بسیج: امام جمعه بستان آباد در همایش «ما زنده ایم» گفت: هدف اصلی امام حسین(ع) و پیام ایشان را به مسلمانان و آزادیخواهان در روز عاشورا این بود که حداقل دین ندارید آزاده باشید و هرگز در زندگی زیر بار ظلم نروید.
کد خبر: ۸۵۸۴۲۲۳
|
۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدرضا رضوی افزود: امام حسین(ع) پیام شهادت و گذشتن از مال و جان در راه اسلام و قرآن را به مردم آموخت و درس دینداری و و امر به معروف و نهی ازمنکر و نگه داشتن اصول به ارزش های اسلامی و قرآنی و ایستادن در مقابل زور گویان را به مردم نشان داد.

وی شبیخون فرهنگی دشمن را سست و کم رنگ کردن امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه دانست و ادامه داد: باید آشنایان وخانواده خود را از این فرضیه آگاه سازیم و مربیان و دست اندرکاران امر به معروف و به ناهیان منکر در جامعه ارزش قایل شویم.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه بستان آباد نیز در خصوص برگزاری این همایش گفت: این همایش در راستای تقویت شجاعت، عفت، احساس مسئولیت، ایثار و از خود گذشتگی دختران جوان این شهرستان برگزار شده و ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی نیز از دیگر اهداف برگزاری این همایش بود.

به همت بسیج جامعه زنان سپاه بستان آباد و حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید رجایی اولین همایش دخترانه نهضت ما زنده ایم با شرکت 500 نفر از دختران دانش آموز و فرهنگیان شهرستان برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها