فرمانده سپاه الغدیر استان یزد:

ملت ایران با تبعیت از ولایت فقیه اجازه نفوذ را به آمریکا نخواهد داد/آمریکا در حال خداحافظی با تاریخ است

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در جمع مردم شهرستان اردکان گفت: ملت ایران با تبعیت از ولایت فقیه و بصیرت اجازه اجرای پروژه نفوذ را به آمریکا نخواهد داد.
کد خبر: ۸۵۸۴۳۵۱
|
۰۱ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان: فرمانده سپاه الغدیر استان یزد که در مراسم سالگرد شهادت سردار شهید ذبیح الله عاصی زاده سخن می گفت با اشاره به جهانی بودن انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: دشمنان سعی دارند با توطئه های مختلف جلو پیشرفت و گسترش این انقلاب را بگیرند.

وی گفت: در دوران دفاع مقدس تمام دنیا به کمک صدام آمدند و با در اختیار قرار دادن امکانات و اطلاعات سعی کردند در برابر رزمندگان اسلام مانع ایجاد کنند اما بسیجیان غیور توانستند از این موانع عبور کنند.

سردار فتوحی وجود تفکر بسیجی را مایه رفع مشکلات در کشور دانست و افزود: هرجا تفکر بسیجی حاکم نباشد تفکر آمریکایی غالب می شود و ما دچار مشکل خواهیم شد.

وی با اشاره به جنایات گسترده آمریکا در دنیا و حمایت از رژیم های اسرائیل و آل سعود گفت: چگونه بعضی ها از ارتباط با آمریکا دم می زنند مگر می شود با این آمریکا رابطه برقرار کرد؟

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد تصریح کرد: آمریکا، شیطان بزرگ و دشمن اسلام ناب بوده و به دنبال براندازی انقلاب اسلامی ایران است.

وی اظهار داشت: امروز هدف آمریکا بر روی انتخابات آینده ایران متمرکز شده است و می خواهند کسانی وارد مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی شوند که طرفدار آمریکا باشند تا بتوانند پروژه نفوذ خود را در ایران اجرا کنند و ما باید در این زمینه مواظب باشیم.

وی خطاب به آمریکا و هواداران داخلی آن گفت: بدانید ملت ایران همانگونه که توطئه ها و فتنه سال 88 را خنثی کرد در این جنگ نرم هم شما را شکست خواهد داد و با تبعیت از ولایت فقیه اجازه اجرای پروژه نفوذ را نخواهد داد.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد افزود: پیام مجلس گرامیداشت سردار شهید عاصی زاده به کسانی که دم از آمریکا می زنند این است که آمریکا در دنیا به نمایشگاه بزرگی از شکست های پی در پی تبدیل شده است و امروز آمریکا در حال خداحافظی با تاریخ است.

وی با اشاره به پیشرفت های جمهوری اسلامی ایران در زمینه های مختلف اظهار داشت: این موفقیت ها به برکت خون شهداء و تبعیت از ولایت فقیه به دست آمده است تا بتوانیم روی پای خودمان بایستیم.

 

ارسال نظرات