امام جمعه اصلاندوز:

همه باید درس مکتب عاشورا را به درستی فرا بگیریم

همه باید درس‌های مکتب عاشورا را درست فراگرفته و اجرا کنیم.
کد خبر: ۸۵۸۴۵۹۰
|
۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز، حجت الاسلام عظیم اسدزاده، امام جمعه اصلاندوز در خطبه های این هفته نماز جمعه اصلاندوز به اهداف قیام حضرت امام حسین(ع) اشاره کرد و گفت:باید درس‌های مکتب عاشورا را درست فراگرفته و اجرا کنیم، هدف امام حسین(ع) را بشناسیم و با اتکاء به همین اهداف زندگی کنیم.

وی افزود:امام حسین (ع) وقتی دید اسلام، توسط معاویه و یزید و دستگاه خبیث بنی‌امیه، به انحراف کشیده شد و چهره اسلام تحریف و حقیقت دین از سوی اینها به فراموشی سپرده شد، دست به قیام زد.

امام جمعه اصلاندوز قیام امام حسین (ع) به منظور امر به معروف و نهی از منکر را درس بزرگ عاشورا معرفی کرد و خاطرنشان کرد: امام حسین برای دین خود و اسلام ناب محمدی قیام کرد.

وی محاصره خیمه ها در کربلا،٫آمدن شمر و رساندن نامه ابن زیاد،آمدن امان نامه برای فرزندان ام البنین (س)،خطابه امام حسین (ع)برای اصحابش و مهلت برای راز و نیاز را از وقایع روز تاسوعا نهم محرم عنوان کرد.

حجت الاسلام اسدزاده با قدردانی از حضور مردم ولایتمدار و متدین در عزاداری های حضرت ابا عبداله الحسین(ع)در مساجد شهر و روستاها، از تمام مردم و عشایر،مسئولان و نیروهای نظامی و انتظامی خواست در تجمع عاشوراییان شهر اصلاندوز حضور پرشکوه داشته باشند.چنانچه سالهای گذشته این مراسم بطور منظم و باشکوه برگزار شده بود.

وی با اشاره به اهمیت اقامه نماز ظهر عاشورا، بر لزوم حضور پرشور عزاداران حسینی در اقامه نماز ظهر عاشورا تأکید کرد.

خطیب جمعه اصلاندوز درباره نامه تاریخی رهبر معظم انقلاب به رئیس جمهور درباره برجام، گفت: دولتمردان و رئیس جمهور دستورات رهبر معظم انقلاب در این نامه را قطعاً اجرا می‌کنند.

حجت الاسلام اسدزاده اضافه کرد:نامه رهبر انقلاب اسلامی به رییس جمهور کشور بر حفظ منافع ملی، دوری از اعتماد به دشمنان و اهمیت پیشرفت علمی کشور نگاشته و در آن بسیاری از مسایل مهم داخلی و خارجی در موضوع برجام گنجانده شده است.

ارسال نظرات