کارشناس تعاون:

در دوران پساتحریم هم اقتصاد مقاومتی را باید دنبال کرد

همایش کارآفرینی با حضور بسیجیان روستای مرغملک از توابع شهرستان شهرکرد استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۸۵۲۳۶
|
۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول امور تشکل ها و تعاونی های تولید سازمان تعاون روستایی استان در کارگاه آموزش کارآفرینی بسیجیان روستای مرغملک، به عرصه های مختلف کارآفرینی اشاره کرد و گفت: در دوران پساتحریم هم اقتصاد مقاومتی را باید دنبال کرد.

محمد اله یاری، با اشاره به نقش سپاه و بسیج در تحقق شعار اقتصاد مقاومتی و راه اندازی کارگاه های زودبازده و اشتغالزایی،افزود: خلاقیت یکی از عوامل موفقیت در سرمایه گذاری است و کار و کارآفرینی مکمل هم می باشند.

وی، ادامه داد: اعطای تسهیلات ارزان قیمت نقش بسیار زیادی در ایجاد مشاغل و راه اندازی تعاونی های تولیدی داشته و بسیج سازندگی در این عرصه موفقیت های چشمگیری را کسب کرده است.

مسئول امور تشکل ها و تعاونی های تولید سازمان تعاون روستایی استان، تشکیل و راه اندازی تعاونی های تولیدی ویژه محصولات کشاورزی را یکی از برنامه های مؤثر در تحقق شعار اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال برشمرد و بر ادامه این راه تأکید کرد.

بهجت کاویانی، فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت خدیجه(سلام الله علیها ) سورشجان نیز در حاشیه این کارگاه آموزشی، گفت: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری، پایگاه بسیج خواهران حضرت راضیه(سلام الله علیها) مرغملک با همکاری پایگاه بسیج برادران این روستا اقدام به برگزاری همایش کارآفرینی کردند.

کاویانی با پراهمیت شمردن اقتصاد مقاومتی در دوران کنونی و پسا تحریم افزود: با تقویت و توسعه روحیه اقتصاد مقاومتی، هر خانواده ای می تواند در تأمین بسیاری از نیازمندی های خویش، خودکفا شود.

ارسال نظرات