مراسم شبی با شهداء در بندرتیاب برگزار خواهد شد

کمیته جمع بندی برنامه های تشییع و تدفین شهدای گمنام با حضور مسئولین شهرستان میناب برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۸۵۴۶۹
|
۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان، سرهنگ حبیب الله سهرابی در حاشیه برگزاری کمیته جمع بندی تشییع شهداء در محل فرمانداری شهرستان میناب افزود: مراسم شبی با شهداء با حضور شهدای گمنام با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین بارانی در بندرتیاب برگزار می شود.

سرهنگ حبیب الله سهرابی فرمانده سپاه میناب به محض ورود شهدای گمنام به این شهرستان افزود: طبق برنامه ریزی انجام شده شهدای گمنام بر دستان مردم شهید پرور در روستاهایی از قبیل نخل ابراهیمی ،دهو ،تیاب و چند روستای دیگر تشییع خواهد شد.

سرهنگ سهرابی گفت: ضمن تشییع پیکر شهداء بر دستان مردم روستاهای شهرستان میناب طبق پیش بینی انجام شده مراسم شبی با حضور یکی از شهداء در بندرتیاب برگزار می شود.

فرمانده سپاه شهرستان میناب اذعان داشت: ساعت ۱۵ بعد از ظهر روز چهارشنبه 5 آبان ماه دانشجویان شهرستان میناب میزبان دو تن ازشهدای گمنام خواهند بود و با برگزاری یادواره شهدای دانشجو و شهدای گمنام یاد و خاطره شهدا را گرامی می دارند.

وی در ادامه با اشاره به حضور یکی از شهداء در روستاهای نخل ابراهیمی و دهو خاطر نشان کرد: مردم سایر روستاهای این شهرستان از حضور و وجود معنوی و روحانی این عزیزان بهره مند خوهند شد.

سرهنگ سهرابی بیان داشت: در صبح روز پنج شنبه هفتم آبان ماه شهدای گمنام به سمت بخش سندرک میناب برای تشییع و خاکسپاری در پارک ورودی این بخش حرکت داد می شوند که در طول مسیر نیز مراسماتی برگزار خواهد شد.

سهرابی تاکید کرد: دشمنان بدانند که راه شهداء سرلوحه زدگی مردم کشور ایران قرار گرفته است و تا ابد راه آنها را ادامه خواهند داد.

 

ارسال نظرات