معاون استاندار اردبیل:

عملکرد شهرداری‌های استان اردبیل بررسی می‌شود

هر 3 ماه یک بار عملکرد شهرداری‌ها در سطح استان اردبیل رصد می‌شود و اگر تغییراتی در چهره شهرها دیده نشود، برابر قانون با شهرداران این شهرها برخورد می‌شود.
کد خبر: ۸۵۸۶۰۰۵
|
۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، علی آذرنژاد، معاون امور عمرانی استاندار اردبیل بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان پارس‌آباد اظهار داشت: هر 3 ماه یک بار عملکرد شهرداری‌ها در سطح استان اردبیل رصد می‌شود و اگر تغییراتی در چهره شهرها دیده نشود برابر قانون با شهرداران این شهرها برخورد خواهد شد.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل با بیان اینکه شهر پارس‌آباد دومین شهر بزرگ استان اردبیل به شمار می‌رود، تصریح کرد: باید برای توسعه خدمات شهری با توجه به وسعت آن و جمعیت بالای این شهرستان تلاش‌های همه‌ جانبه‌ای از سوی مسئولان شهری انجام شود.

وی از شهردار پارس‌آباد خواست در جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز و نظافت شهر و رفع سد معبر اقدام جدی انجام دهد و افزود: انتظار می‌رود با جدیت بیشتری نسبت به این مسائل رسیدگی شده و مشکلات موجود در این حوزه هر چه زودتر برطرف شود.

آذرنژاد وظیفه شورای اسلامی را نظارت بر عملکرد شهرداری‌ها دانست و گفت: نباید شوراها و شهرداران در کارها و وظایف همدیگر مداخله کنند بلکه باید کارها بر اساس قوانین پیش برود و در نتیجه این امر و مشارکت و تعامل همه‌ جانبه شاهد اقدامات اساسی در سطح شهرها باشیم.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل با تاکید بر جمع‌آوری آب‌های سطحی و اجرای مطالعات ترافیکی در سطح شهرهای مختلف استان و به ویژه شهر پارس‌آباد بیان کرد: هر گونه اقدام در این حوزه زمینه جلب رضایت شهروندان را فراهم می‌آورد که باید در این زمینه اقدامات اساسی انجام شود.

در این جلسه خیراله سربلند به‌ عنوان شهردار پارس‌آباد و سعید قادری به‌ عنوان شهردار اصلاندوز معرفی و از تلاش‌های شهرداران پیشین و سرپرستان شهرداری‌ها قدردانی شد.

ارسال نظرات