پیکر پاک شش شهید گمنام دوران دفاع مقدس دربندرعباس تشییع شد

پیکر پاک و مطهر شش شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس عصرسه شنبه درآیین باشکوهی با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در بندرعباس تشییع شد.
کد خبر: ۸۵۸۶۱۰۴
|
۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۲

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان به نقل از ایرنا، پیکر پاک این شهیدان گمنام که اخیرا در مناطق عملیاتی خیبر و والفجر مقدماتی تفحص شده بودند در میان حزن و اندوه مردم مومن و مسلمان شیعه و اهل سنت بندرعباس از بوستان شهید دباغیان تا حسینیه عاشقان ثار الله این شهر تشییع شد.

 تشییع کنندگان ضمن نوحه خوانی با سردادن شعارهای حسین حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست وهمچنین شهادت آرزوی ماست ولایت افتخار ماست بار دیگر با آرمانهای این شهدا تجدید بیعت کردند.

 در ادامه ضمن اقامه نماز میت شهدای گمنام مراسم وداع با شهدا با استقبال با شکوه تشییع کنندگان در حسینیه عاشقان ثارالله شهر بندرعباس برگزار شد.

 پیکرپاک یکی از این شهدا فردا چهارشنبه (ساعت هشت صبح) بمنظور دفن درمیدان صبحگاه ستاد فرماندهی انتظامی هرمزگان ازمقابل امامزاده سید مظفر (ع) شهر بندرعباس تا محل یاد شده تشییع وبه خاک سپرده می شود.

 پیکر پاک دو شهید نیز ساعت 15بعداز ظهر روزچهارشنبه با حضور مردم و دانشجویان در محل ساختمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان واقع در ابتدای بلوار امام حسین(ع ) به خاک سپرده می شود.

مراسم تشییع و به خاکسپاری سه شهیدگمنام دفاع مقدس نیز روز پنچشنبه از ساعت 15 در شهر سندرک از توابع شهرستان میناب برگزار می شود.

ارسال نظرات