فرمانده سپاه ناحیه لنده:

اندیشه بسیج برگرفته از عاشورا است

فرمانده سپاه ناحیه لنده گفت: تفکر و اندیشه بسیج از عاشورا و فرهنگ عاشورایی گرفته شده و تا زمانی که این تفکر در میان ملت ایران وجود دارد دشمن نمی‌تواند به ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب نفوذ و یا خدشه‌ای وارد سازد.
کد خبر: ۸۵۸۶۱۰۶
|
۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۷

علی محمدی ظهر امروز در جمع دانش‌آموزان بسیجی شهرستان لنده گفت: شهدا کسانی بودند که راه نور و روشنایی را برگزیدند و در مسیر سعادت قرار گرفتند.

وی افزود: نقش و جایگاه بانوان در دفاع مقدس فراموش شدنی نیست و باید بدانیم که زنان و بانوان ایرانی همگام و همراه با مردان دلیر این سرزمین از شرف و حیثیت انقلاب و نظام اسلامی و سرزمین خود دفاع کردند.

فرمانده سپاه ناحیه لنده تصریح کرد: راهیان نور فرصت مناسبی برای بیان حقایق جنگ و آشنایی دانش‌آموزان به ظرفیت‌های بسیج در عرصه‌های مختلف است.

محمدی در ادامه یادآور شد: اهل‌بیت(ع) در راه مبارزه با استکبار و دفاع از اسلام ناب محمدی(ص) به شهادت رسیدند و عاشورا نتیجه بی‌بصیرتی و ناآگاهی و عدم شناخت راه بوده است.

وی خاطرنشان کرد: بانوان ما باید بصیرت و هوشیاری خود را از حضرت فاطمه(س) و حضرت زینب(س) الگو بگیرند و در راه تعالی فکری و اندیشه خود گام بردارند.

فرمانده سپاه ناحیه لنده گفت: حجاب بانوان سلاح مبارزه آنان در عرصه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی خواهد بود هر چند امروز بانوان کشور ما در عرصه‌های مختلف حضور چشمگیری دارند و توانسته‌اند به جایگاه خوبی دست یابند.

محمدی یادآور شد: ما باید فرهنگ عاشورایی را در جامعه گسترش دهیم تا بتوانیم در عرصه مقابله با تهاجم فرهنگی وارد شویم و بدانیم که پیروزی با ما خواهد بود.

وی افزود: تفکر و اندیشه بسیج از عاشورا و فرهنگ عاشورایی گرفته شده است و تا زمانی که این تفکر در میان ملت ایران وجود دارد هیچ دشمنی نخواهد توانست به ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب نفوذ و یا خدشه‌ای وارد سازد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار