گشایش نمایشگاه کتاب چهارمحال و بختیاری

دهمین نمایشگاه کتاب استان چهارمحال و بختیاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی شهرکرد با حضور 400 ناشر از سراسر کشور گشایش یافت.
کد خبر: ۸۵۸۶۲۲۹
|
۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ دهمین نمایشگاه کتاب استان چهارمحال و بختیاری و دویست و هشتاد و هشتمین نمایشگاه کتاب استانی کشور با حضور سید حسین نوش آبادی، معاون پارلمانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل نمایشگاه بین المللی شهرکرد گشایش یافت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، در آیین افتتاح این نمایشگاه ،‌گفت: در دهمین نمایشگاه کتاب استان چهارمحال و بختیاری، 400 ناشر از سراسر کشور حضور دارند.

جواد کارگران افزود: در این نمایشگاه 35هزار عنوان کتاب در 181 غرفه به نمایش گذاشته شده است.

وی، ادامه داد:‌ نمایشگاه کتاب استان چهارمحال و بختیاری از امروز ششم آبان ماه به مدت یک هفته صبح ها از ساعت 9 تا 12 و بعدازظهرها از ساعت 15 تا 20 برای بازدید عموم علاقه مندان دایر است.

گفتنی است: کلیه کتاب های عرضه شده در این نمایشگاه 30 درصد تخفیف دارند.

به گزارش بسیج، در آیین افتتاح دهمین نمایشگاه کتاب استان چهارمحال و بختیاری، سید حسین نوش آبادی، معاون پارلمانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، قاسم سلیمانی، استاندار چهارمحال و بختیاری و جمعی از معاونین استاندار و مسئولین محلی و علاقه مندان به نشر و کتاب و قلم و اندیشه و اصحاب رسانه حضور داشتند.

ارسال نظرات