فرماندار نیر:

اختصاص 150میلیون تومان برای احداث یادمان شهدای گمنام نیر

فرماندار نیراز اختصاص 150میلیون تومان برای احداث یادمان شهدای گمنام شهرستان نیر خبر داد.
کد خبر: ۸۵۸۶۴۶۶
|
۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر، اکبر صمدی، فرماندار شهرستان نیر به همراه مدیرکل حفظ آثار ونشر ارزشهای دفاع مقدس استان اردبیل از یادمان شهدای گمنام نیر بازدید کردند.

فرماندار نیر در این بازدید از اختصاص 150میلیون تومان اعتبار به این پروژه خبر داد و خواستار تکمیل و اتمام سریعتر پروژه قبل از شروع فصل سرما شد.

در ادامه واحد مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان اردبیل نیز از پیشرفت 60 درصدی این پروژه خبر داد و گفت: یادمان شهدای گمنام شهرستان نیر در دهه مبارک فجر مورد افتتاح قرار خواهد گرفت.

وی در ادامه از طراحی حسینیه و مرکز فرهنگی در کنار این یادمان هم خبر داد و گفت: عملیات احداث این حسینیه از ابتدای سال جاری آغاز خواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان اردبیل ابراز کرد: یادمان شهدای گمنام کانونی است برای توسعه و ترویج فرهنگ دفاع مقدس و اشاعه روحیه ایثار و شهادت که این مکان برکت معنوی و قداست ویژه‌ای دارد و مسئولان شهر باید برنامه‌ریزی‌های لازم برای اجرای برنامه‌های فرهنگی در محل را انجام دهند.

واحد با بیان اینکه اقدامات لازم برای تبدیل شدن یادمان‌های شهدای گمنام به قطب فرهنگی انجام می‌شود، تصریح کرد: هریک از این اماکن به عنوان قطب فرهنگی ساکنان آن منطقه و روستاهای اطراف محیطی مناسب برای کارهای فرهنگی به شمار می‌رود.

ارسال نظرات