حجت الاسلام و المسلمین فیاضی:

خسرانی جبران ناپذیر با از دست دادن مرحوم مولایی متحمل شدیم

مرحوم مولایی، در موضوع نسب شناسی امام زادگان و در بحث تاریخ، یکی از علمای بنام منطقه بشمار می رفتند
کد خبر: ۸۵۸۶۷۹۱
|
۰۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۲

حجت الاسلام و المسلمین فیاضی در جمع خبرنگاران با تسلیت به مناسبت درگذشت حجت الاسلام والمسلمین مولایی گفت: متوجه شدیم این عالم دینی دیشب بر اثر سانحه رانندگی در جاده ساوه ندای پروردگار خویش را لبیک گفته و به دیار باقی شتافتند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردییل در ادامه گفت: مرحوم مولایی، عالم وارسته خطه سرسبز سبلان جز علمای موفق در موضوع نسب شناسی امام زادگان و در بحث تاریخ، یکی از علمای بنام منطقه بشمار می رفتند که از نظر تقوا، اندیشه و آشنایی با علوم حوزوی و دانشگاهی کم نظیر و بسیار تاثیر گذار بودند.

فیاضی در ادامه افزود: بنابر حدیثی که از امام علی(ع) می باشد وقتی عالمی از دنیا می رود حفره ای جبران ناپذیر در دین ایجاد می شود و حقیقتا خسرانی که ما با از دست دادن این عالم ربانی متحمل شدیم جبران ناپذیر می باشد.


وی در پایان سخنان خود گفت: سپاه حضرت عباس(ع) نیز در گذشت این روحانی برجسته و رزمنده دوران دفاع مقدس را به عموم شیعیان خصوصا مردم شریف استان اردییل تسلیت عرض نموده و زمان تشیع پیکر این روحانی فقید را متعاقبا توسط رسانه های جمعی به اطلاع عموم مردم می رسانیم.

حجت‌الاسلام عادل مولایی از جمله شخصیت‌های بنام و دینی استان، محقق و پژوهشگری توانمند در حوزه‌های مختلف علوم اسلامی به ویژه امامزاده‌ها و استاد حوزه و دانشگاه بوده که بر اثر سانحه رانندگی در محور قم به ساوه در شب گذشته جان خود را از دست داد.


ارسال نظرات