مسئول بسیج دانش آموزی استان البرز در گفت و گو با "بسیج"

انزجار و تنفر دانش آموزان البرزی در 13 آبان نسبت به دشمنان اسلام

در روز 13 آبان همزمان با سراسر کشور بسیج دانش آموزی البرز در کنار دیگر تشکل ها در راهپیمایی شرکت خواهند کرد تا انزجار و تنفر خود را نسبت به دشمنان اسلام به رخ جهانیان کشند.
کد خبر: ۸۵۸۷۱۹۰
|
۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، ید الله لک مسئول بسیج دانش آموزی استان البرز در گفت و گو با خبرنگار بسیج ضمن گرامیداشت هفته بسیج و یادوخاطره شهدای دانش آموز اظهار داشت: هفته بسیج دانش آموزی از هفتم آبان ماه با برگزاری برنامه های متنوع آغاز گردیده است.

وی افزود: یادواره کشوری شهدای دانش آموز که در روز سه شنبه همزمان با ششمین روز از هفته بسیج دانش آموزی در سالن شهدا در کانون جوانان سپاه استان برگزار می شود از مهمترین برنامه های این هفته می باشد که سخنران این برنامه نیز سردار رضا طلایی نیک معاون حقوقی و امور مجلس وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح می باشد.

مسئول بسیج دانش آموزی استان البرز راهپیمایی روز 13 آبان را از دیگر برنامه های این هفته برشمرد و گفت: در روز 13 آبان همزمان با سراسر کشور بسیج دانش آموزی در کنار دیگر تشکل ها در راهپیمایی شرکت خواهند کرد تا انزجار و تنفر خود را نسبت به دشمنان اسلام به رخ جهانیان کشند.

وی ادامه داد: مسیر راهپیمایی از میدان شهدا تا مصلی کرج می باشد که در پایان مراسم قطعنامه در مصلی قرائت می گردد.

لک خاطر نشان کرد: گلباران مزار شهدا، برگزاری نمایشگاه با موضوعات شهدای دفاع مقدس و دانش آموز، دیدار با خانواده شهدای دانش آموز، برگزاری صبح گاه مشترک در مدارس و همچنین برگزاری مسابقات متنوع ویژه دانش آموزان در مدارس از دیگر برنامه هایی است که در هفته بسیج دانش آموزی انجام می شود.

وی در پایان گفت: یادواره شهدای دانش آموز در هر شهرستان به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی برگزار می شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها