اعزام كاروان راهيان نور دانش آموزي شهرستان بيله سوار به مناطق عملیاتی شمالغرب

كاروان «راهيان نور دانش آموزي» دانش آموزان دختر شهرستان بيله سوار به منظور گذراندن دوره عملي درس آمادگي دفاعي و آشنايي با مناطق عملیاتی زمان دفاع مقدس به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۸۵۸۷۲۲۰
|
۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از بیله سوار، كاروان «راهيان نور دانش آموزي» دانش آموزان دختر دوره متوسطه شهرستان بيله سوار به منظور گذراندن دوره عملي درس آمادگي دفاعي و ترويج فرهنگ ايثار و شهادت، آشنايي با دستاوردهاي 8سال دفاع مقدس به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور اعزام شدند.

آشنايي با مناطق عملياتي و جنگي كشور، تجديد ميثاق با آرمانهاي امام راحل «ره » و شهداي انقلاب اسلامي از اهداف این اردو به شمار می رود.

اعزام دانش اموزان بسیجی با همكاري سپاه ناحيه بیله سوار و آموزش و پرورش به تعداد 201 نفر دانش آموز و16نفر فرهنگي به عنوان سرپرست و كمك سرپرست و مربي،5نفر راوي، 5نفر روحاني، 14 نفر راننده و كمك راننده مجوعا 238 نفر در قالب 5 دستگاه اتوبوس و 2 دستگاه ماشين سبك و یک دستگاه آمبولانس از امروز به مدت 2 روز عازم مناطق عملیاتی شمال غرب صورت گرفت.

سرهنگ زارع فرمانده سپاه ناحیه بیله سوار ضمن تبريك هفته بسيج دانش آموزي مطالبی در خصوص خاطرات جنگ تحمیلی، شجاعت و ایثار گری های رزمندگان اسلام، منزلت و مقام والای شهدا ارایه و به استفاده بهینه از این سفر معنوی و اردوی راهیان نور دانش آموزی، حفظ حجاب و اخلاق اسلامی، شناخت واقعی ارزشها و آرمانهای شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی، رعایت مسایل ایمنی و امنیتی، رعایت مسایل بهداشتی و تغذیه ای، رعایت آداب و رسوم مسافرت، و حفظ سلامتی را تأکید و از زحمات مسوولین شهر، مدیران مدارس، اولیای دانش آموزان و کلیه عوامل اجرایی قدر دانی کرد.

ارسال نظرات