مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان:

400 هزار مشترک برق در این استان وجود دارد

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان: 400 هزار مشترک برق در این استان وجود دارد هم اکنون 400 هزار مشترک برق در این استان وجود دارد که بر اساس چشم انداز 1404 این رقم به 570 هزار مشترک افزایش خواهد یافت.
کد خبر: ۸۵۸۷۲۴۹
|
۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان با اشاره به اینکه مدیریت پیک زایی برق شرکت های برق سراسر کشور در سه گروه تقسیم بندی می شوند گفت: بر این اساس 40 شرکت در سه گروه و با توجه به معیارهایی مانند تعداد مشترکان برق و فروش انشعاب مورد ارزیابی قرار می گیرند.

عادل کاظمی افزود: سقف پیک برق مصرفی هدف گذاری شده استان 513 مگاوات اعلام شده بود که با تدابیر اتخاذ شده و مدیریت لازم در بالاترین زمان اوج مصرف برق این میزان مصرف 492

وی یادآوری کرد: پیک بار مصرف برق در این استان از 15 خرداد تا 15 شهریور به وقوع می پیوندد؛ در این میان شرکت برق نیز برنامه های متعددی را برای کاهش بار مصرفی و پیشگیری مسائل ناشی از افزایش مصرف اتخاذ می کند.

کاظمی ادامه داد: بر این اساس برای دستیبابی به اهداف، دوره ها وسمینارهای آموزشی ویژه اصناف، دانش آموزان وکارکنان آموزش وپرورش استان برگزار شد و علاوه بر آن نیز تفاهم نامه های متعدد همکاری با نمایندگان صنایع و کشاورزان در فصل تابستان منعقد شد.

وی اظهار کرد: بهره گیری از مولدهای مقیاس کوچک، فروش 66 کیلووات سامانه های تولید انرژی خورشیدی برق از دیگر اقدامات لازم در راستای مدیریت پیک زایی برق بوده است.

کاظمی خاطرنشان کرد: سالانه 10تا 15 درصد به شمار مشترکان برق این استان افزوده می شود و همکاری مردم به ویژه واحدهای صنعتی در مدیریت مصرف برق بسیار مفید و اثر گذار است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: هم اکنون 400 هزار مشترک برق در این استان وجود دارد که بر اساس چشم انداز 1404 این رقم به 570 هزار مشترک افزایش خواهد یافت.

ارسال نظرات