همزمان با سفر معاون اول رئیس جمهور و وزیر صنعت معدن و تجارت به زنجان:

افتتاح اولین و تنها تولیدکننده پرمنگنات پتاسیم در خاورمیانه

شرکت آنا کیمیا منگنز زنجان، اولین و تنها تولیدکننده پرمنگنات پتاسیم در خاورمیانه با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزیر صنعت معدن و تجارت مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
کد خبر: ۸۵۸۷۲۶۲
|
۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، این شرکت به عنوان اولین و تنها تولیدکننده پرمنگنات پتاسیم در خاورمیانه با سرمایه‌گذاری ثابت ۳۴۳ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۷۱ هزار متر مربع با زیربنای ۹ هزار و ۷۷۰ متر مربع در منطقه محروم زنجانرود افتتاح شد.

این شرکت توانسته محصول خود را در مقیاس صنعتی و با کیفیت عالی تولید کرده و زمینه اشتغال بیش از ۱۰۰ نفر را در منطقه فراهم کند.

شرکت آنا کیمیا منگنز با تامین دانش فنی به ‌روز از کشور هندوستان با روش مدرن رآکتور فاز جامد- مایع اقدام به اجرای طرح خود کرده است.

مواد اولیه مصرفی و اصلی شرکت دی‌اکسید منگنز و هیدروکسید پتاسیم است که در حال حاضر از کشورهای کره‌جنوبی و هند تامین می‌شود.

منحصر به فرد بودن محصول تولیدی در کشور، اشتغالزایی مناسب نسبت به کل سرمایه‌گذاری و همچنین استفاده از پرمنگنات پتاسیم در تولید شِمش روی با توجه به قطب بودن شهر زنجان در زمینه صنایع روی از مزیت‌های اجرای طرح واحد تولیدی آنا کیمیا منگنز زنجان است.

ارسال نظرات