رزمایش الی بیت المقدس در شهرستان بیجار آغاز شد

با حضور بسیجیان بیجار رزمایش بزرگ الی بیت المقدس با رمز "یا محمد رسول الله (ص)"در منطقه عمومی این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۸۷۳۲۴
|
۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، صبح روز جمعه هشتم آبانماه یک هزار و پانصد نفر از بسیجیان شهرستان بیجار در شرایط نامناسب جوی با برگزاری رزمایش الی بیت المقدس،اقتدار خود را به نمایش گذاشتند و با رهبر و مقتدای خویش تجدید پیمان کردند.

در این رزمایش که با حضور امام جمعه،فرماندار،مسئولان ادارات و خانواده های معظم شهداء،ایثارگران و جانبازان در منطقه عمومی بیجار برگزار شد؛ سید حسین محمودی ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت اباعبدالله الحسین(ع) اظهار داشت: تفکر بسیجی ما نشات گرفته از فرهنگ عاشورایی امام حسین(ع) است.

وی با اشاره به حضور 100 درصدی بسیجیان شهرستان بیجار در این رزمایش ،گفت:حضور بسیجیان در این رزمایش با توجه به شرایط جوی نامساعد نشان از آمادگی همه جانبه آنها در مقابل تهدیدات دشمنان نظام است.

فرمانده سپاه بیجار بیان داشت:هدف از برگزاری این رزمایش آمادگی بسیجیان جان برکف جهت پشتیبانی از فرمانده کل قوا است.

محمودی با تاکید بر آمادگی رزمی،پشتیبانی،جذب و سازماندهی و فرهنگی بسیجیان در این رزمایش ،خاطر نشان کرد:اگر امروز ما در اینجا جمع شده ایم،اعلام آمادگی می کنیم با توان بالایی رزمی و فرهنگی آماده دفاع از ذره ذره خاک میهن اسلامیمان هستیم.

وی در ادامه گفت: ما بسیجیان با حضور در عرصه های مختلف ثابت کرده ایم که تفکر بسیجی یک تفکر عملی است.

فرمانده سپاه بیجار همچنین بیان داشت:اگر امروز شاهد موضع گیری کشورهای مختلف در برابر اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستیم بخاطر جلوگیری از تفکر ایثار،شهادت،غیرت و آزادگی ایرانیان است.

محمودی با اشاره به وضعیت کشورهای منطقه،اظهار داشت: امروز شاهد تشکیل بسیج مردمی در کشورهای اسلامی جهت مقابله با دشمنانشان هستیم.

وی با تاکید بر اینکه امام حسین(ع) در صحرای کربلا هیچ مذاکره ای با عمر سعد نداشته است ،بلکه از روی نصحیت و دعوت به ترک جنگ بوده،گفت:برخی از افراد می خواهند بعد از گذشت چند هزار سال از فرهنگ عاشورا آن را به صورت وارونه به مردم القا نمایند.

فرمانده سپاه بیجار تاکید کرد: هدف اصلی دشمنان در مقابله با نظام و اسلام،گرفتن روحیه و تفکر عاشورایی از بسیجیان ما است.

وی با تاکید بر اینکه عاشورا تمام نقشه های ما را ترسیم کرده است،گفت:دفاع مقدس ما الگوی برای تمامی افراد آزادی خواه در تمام جهان است.

محمودی در پایان با اشاره به فاجعه منا و کشتار بی رحمانه تعداد کثیری از حاجیان در روز عید قربان بیان داشت:بی کفایتی رژیم منحوس آل سعود در مدیریت حج ابراهیمی با وقوع این حادثه اسفناک برای همه آشکار شد،جهان اسلام باید مدیریت خانه خدا را از این افراد بی لیاقت بگیرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار