به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی :

دیدار دانش آموزان نخبه ی بسیجی با فرماندار شهرستان دلفان

به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی جمعی از دانش آموزان نخبه ی بسیجی با فرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو نمودند.
کد خبر: ۸۵۸۷۳۳۵
|
۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، صبح امروز به مناسبت هفته ی بسیج دانش آموزی جمعی از نخبه های بسیجی با فرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو نمودند.

در این مراسم که با حضور فرمانده سپاه ناحیه و ریئس آموزش وپرورش شهرستان وتعدادی از معلمان آموزش و پرورش شهرستان دلفان نیز حضور داشتند فرماندار شهرستان دلفان با تبریک و گرامیداشت هفته ی بسیج دانش اموزی گفت:امروز بسیج دانش آموزی به عنوان نهادی قانونمند در مدارس کشور در کنار تعلیم و تعلم، در جهت دهی انقلابی و اسلامی به نوجوانان و دانش آموزان نقش مهم و موثری ایفا می کند.

طولابی تصریح کرد: موفقیت های چشمگیر امروز در عرصه های مختلف علوم هسته ای و سایر عرصه ها، مرهون تلاش دانش آموزان و جوانان عزیز است و آنان پرچمداران امروز موفقیت های عظیم در عرصه فناوری هستند.

وی افزود:  از دانش آموزان نخبه بسیجی این شهرستان خواست که با افزایش سطح آگاهی خود درعرصه های مختلف موجبات رشد کشور را درآینده فراهم سازند.

درادامه تعدادی از دانش اموزان به بیان مشکلات در مدارس شهرستان پرداختند که فرماندار شهرستان دلفان گفت کمبود امکانات نباید مانع از پیشرفت و ترقی شما در پیشرفت کشور شود و در این راه  تمام سعی و تلاش خود را بکار گیرید.

در پایان جلسه به رسم یادبود جوایزی از طرف فرماندار به دانش آموزان نخبه بسیجی شهرستان دلفان اهداء گردید.

ارسال نظرات