امام جمعه اصلاندوز گفت:

عشایر از مدافعان اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران هستند

عشایر با بصیرت و قدرت خود در حفظ امنیت و مرزداری از مدافعان اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.
کد خبر: ۸۵۸۷۳۴۴
|
۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز، به منظور گرامیداشت دلاوریهای عشایر در مقابله با قوای نظامی روسی در دوران جنگ ایران و روس مراسمی به همین منظور و به همت ناحیه مقاومت بسیج عشایری در مکان مسجد جامع بخش اصلاندوز برگزار شد.

در این مراسم ، حجت الاسلام عظیم اسدزاده امام جمعه اصلاندوز علت نامگذاری 7 آبان روز شهرستان را ایستادگی و مقاومت ایلات و طوائف عشایر در مقابله با قوای نظامی روسی در زمان جنگ ایران و روس عنوان کرد و گفت: در حال حاضر نیز عشایر با بصیرت و قدرت خود در حفظ امنیت و مرزداری از مدافعان اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی و شهدا نقاط مرزی ایران جزو امن‌ترین مناطق کشور است و این به دلیل آن است که مردم و عشایر مرزنشین همیشه پای کار بوده‌اند.

امام جمعه اصلاندوز اضافه کرد:عشایر در طول استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ولایت مداری و عشق به وطن را ثابت کرده و نه تنها در تولید محصولات دامی و کشاورزی که در عرصه های دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی حضوری مستمر و موثر داشته اند.

حجت الاسلام اسدزاده با اشاره به نقش مهم عشایر در رونق اقتصادی کشور اظهارکرد:حمایت از جامعه عشایر برای پیش برد اهداف اقتصادی جامعه و پایداری رونق تولید واشتغال این قشر یک ضرورت انکاناپذیر است.

ارسال نظرات