امام جمعه بروجرد:

بسیج دانش آموزی و تحت پوشش درآودن قشر نوجوان از ضروریات دوران کنونی است

امام جمعه بروجرد گفت: بسیج دانش اموزی و تحت پوشش درآودن قشر نوجوان از ضروریات دوران کنونی است.
کد خبر: ۸۵۸۷۵۳۳
|
۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت الاسلام"حسن ترابی" افزود: هشتم آبانماه سالروز شهادت شهید محمد حسین فهمیده است که هرساله در این روز حال و هوای جبهه های دفاع مقدس را در یادها زنده می کند و نسل امروز با رشادت های مجاهدان دوران دفاع مقدس بیشتر آشنا می شوند.

وی اضافه کرد: هشتم آبانماه به عنوان روز نوجوان نامگذاری شده و باید تلاش کرد تا با ابزارهای هنری ، زوایای زندگی این نوجوان 13 ساله را برای نسل امروز و آینده منتقل نماید .

امام جمعه بروجرد تصریح کرد: جوانان سرمایه های عظیم یک کشور هستند و باید به نیازهای آنان توجه شود و یکی از مهمترین و بهترین کاری که می تواند دوران نوجوانی را در جهت صحیح پاسخ دهد، بسیج است.

وی افزود: بسیج دانش اموزی و تحت پوشش درآودن قشر نوجوان از ضروریات دوران کنونی است که سازمان بسیج به این مهم بپردازد و جوانان و نوجوانان را در دفاتر بسیج ثبت نام نماید که این کار سبب می شود تا جوانان و نوجوانان از انحرافات محفوظ بمانند.

حجت الاسلام" ترابی با اشاره به این که در دوران دفاع مقدس سه هزار و 600 دانش اموز به شهادت رسیده اند گفت: شهرستان بروجرد نیز در این دوران 304 دانش اموز را تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده که از این تعداد 170 دانش اموز در جبهه های نبرد با دشمن و 134 دانش اموز هم مظلومانه در بمباران های دشمن به شهادت رسیده اند.

حجت الاسلام ترابی با اشاره به تایید حکم اعدام شیخ نمر افزود: این هفته دادگاهی در این راستا برگزار شد و حکم اعدام روحانی مجاهد شیعه عربستان آیت الله نمر تایید شد که این حکم موجی از اعتراضات را به همراه داشت.

به گفته وی گروه های شیعه در پی این اقدام به خیابانها آمدند و این حکم ظالمانه را محکوم کردند .

امام جمعه بروجرد با اشاره به این که سیاست های آل سعود با شکست روبرو شده است افزود: آنچه که باعث شد تصمیم شتاب زده ای در خصوص حکم اعدام شیخ نمر بگیرند، شکست های پی در پی آنان بود.

وی بیان کرد: در صورت حماقت های آنان و اجرای این حکم بندانند که نابودی خود را سرعت بخشیده اند و با دست خود گور خود را خواهند کند.

حجت الاسلام" ترابی با اشاره به فرا رسیدن 13 آبان تصریح کرد: یکی از آرمانهای امام(ره) و انقلاب استکبار ستیزی است و امریکا در راس استکبار و دشمن درجه یک ملت ایران است.

به گفته وی توافق هسته ای ذره ای از دشمنی ایران با امریکا کم نکرده بلکه دشمنی آنان با ملت ایران بیشتر شده و در راهپیمایی 13 آبان امسال پر شورتر از همیشه حضور خواهند داشت و فریاد مرگ بر امریکا را سر خواهند داد.

وی اضافه کرد: دنیای امروز منتظر است که ملت ایران بعد از اجرای برجام و توافق آیا همچنان روی آرمانهای خود ایستاده یا نه، لذا راهپیمایی امسال 13 آبان از حساسیت خاصی برخوارد است

ارسال نظرات