فرماندار شهرستان پارس آباد:

سیاستهای اقتصاد مقاومتی مقام معظم رهبری جزء اولویتهای کاری دولت است

سیاستهای اقتصاد مقاومتی ابلاغ شده مقام معظم رهبری، جزء اولویتها و در دستور کار دولت می باشد.
کد خبر: ۸۵۸۷۵۴۸
|
۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از پارس آباد، مهدی احمدی، فرماندار شهرستان پارس آبادمغان به همراه جمعی از مسئولان دستگاههای اجرایی در سفر به بخش تازه کند در قالب طرح دهگردی از روستاها و پروژه های در دست اجرای دولت در تازه کند بازدید و ضمن دیدار با مردم روستای امیرخانلو، مسائل و مشکلات پیش روی در این روستا را بررسی و به آنها پاسخ داد.

احمدی در این دیدار با بیان اینکه دولت با عزم راسخ در جهت توسعه مناطق مختلف کشور است، به سرمایه گذاری های کلان انجام شده در شهرستان پارس آباد اشاره کرد و گفت: بدون برنامه نمی توان از پتانسیل ها و سرمایه گذاری های در حال اجرای این شهرستان بهره لازم را برد.

وی به اقدامات مهم دولت در سطح کلان در زمینه های اجرای فاز دوم هدفمند سازی یارانه ها، طرح تحول در نظام سلامت، طرح نظامند سازی مالی و مالیاتی کشور، توافق هسته ای و زمینه سازی برای شکستن چهارچوب کلی تحریم های ناحق علیه کشور، پیگیری تزریق و تخصیص اعتبار به مهار آبهای مرزی کشور اشاره و افزود: این اقدامات همراه با سیاستهای اقتصاد مقاومتی ابلاغ شده مقام معظم رهبری جز اولویتها و در دستور کار دولت می باشد.

فرماندار پارس آباد با بیان اینکه این شهرستان در حال طی مسیر توسعه است، بیان کرد: برقراری مجدد پروازهای فرودگاه مغان، ایجاد منطقه آزاد، واگذاری اراضی پایاب خدا آفرین به همراه توسعه جاده های شهرستان و پیگیری راه آهن که در دست پیگیری است از اقدامات مهم دولت در این شهرستان مرزی بوده که تحولات عظیمی را در منطقه و حتی سطح کشور ایجاد خواهد کرد.

به گفته احمدی هر سرمایه گذاری بدون داشتن نظام بهره برداری مناسب و بدون داشتن برنامه های متوازن توسعه ای شهرستان، نه تنها برای شهرستان فرصت ایجاد نخواهد کرد بلکه باعث از بین رفتن بیت المال خواهد شد.

فرماندار پارس آباد در پایان از مردم شهرستان و بخش تازه کند خواست به اراضی در دست کشت خود به عنوان سرمایه ملی و امانت الهی توجه ویژه داشته و در حفظ این آب و خاک با بهره گیری از روش های روز از جمله آبیاری قطره ای، بارانی و تحت فشار اقدام کنند.

ارسال نظرات