بسیج پرورش دهنده اشخاصی مثل سردار سلیمانی است

نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: سردار حاج قاسم سلیمانی به عنوان یک بسیجی وارد شد و قابلیتهای خودش را شناسایی کرد و امروزبه جایی رسیده که تبدیل به یک شخصیت جهانی شده و مجلس نمایندگان آمریکا برای خنثی کردن اقدامات و فعالیتهای سردار برنامه ریزی می کند.
کد خبر: ۸۵۸۷۶۰۷
|
۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۵
به گزارش"خبرگزاری بسیج سپاه ثارالله استان کرمان"آیت الله سید یحیی جعفری در دیدار مسئول و اعضای سازمان بسیج دانش آموزی استان کرمان به مناسبت آغاز هفته بسیج دانش آموزی  گفت : بسیج در هر صحنه ای که به حضورش نیاز باشد حاضر است. تنها نیروی که همیشه در صحنه است و  باعث پیروزی ما بسیج مردمی ست

آیت الله جعفری ضمن اشاره به این مطلب که دشمنان دین خسارتهای مادی و معنوی بی شماری را به ما تحمیل کردند و در نهایت ما پیروز میدان شدیم  افزود : ما باید بتوانیم بسیج را  در بعد کمی و کیفی توسعه و تقویت کنیم و در زمانی که نیاز مبرم به حضور بسیجی است بدون اما و اگر در صحنه حاضر شوند این مسئله رمز پیروزی ماست.

کسی جرات تجاوز به کشور ما را ندارد

وی با بیان اینکه  ما مطمئن هستیم که از این تاریخ به بعد کسی جرات تجاوز به این آب و خاک را ندارد افزود: در زمانی که ما ضعیف بودیم و تازه انقلاب پیروز شده بود هنوز بسیج و سپاهی شکل نگرفته بود ما مقاومت کردیم تا پیروز شدیم اما امروز سرمایه ای برای ما ایجاد شده  و ما بهترین و مدرن ترین سلاح ها را در ایران می سازیم و کسی جرات ندارد نگاه چپ به کشور ما بکنم

جنگ نرم چیزی است که استکبار در نظر دارد

آیت الله جعفری ادامه داد  : چیزی که استکبار مد نظر دارد همانی است که مقام معظم رهبری فرمودند استکبار  دنبال جنگ نرم رفته و این خیلی خطرناک است  باید جامعه را نسبت به توطئه های دشمن هوشیار کرد و رسانه ها باید در زمینه مقابله با جنگ نرم برنامه ریزی کنند. 

های و هوی دشمن تو خالی است

نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: دشمنان بیش از  100 شبکه ماهواره ای در راستای تخریب فرهنگ ما برنامه ریزی کردند و کار انجام می دهند.با سابقه ای که ما از مردم ایران سراغ داریم و با درایت  مقام معظم رهبری دشمن نمی تواند مشکلی برای جامعه به وجود آورد البته ضرر به ما می زنند ولی جراتش را نمی کنند که کوچکترین ضربه ای به ما بزند  اگر های و هویی هم دارد ولی تو خالی است و کاری را از پیش نمی برد

آیت الله جعفری با اشاره به تشکیل ائتلاف ضد داعش افزود: خانم کلینتون ( نامزد ریاست جمهوری آمریکا ) اعلام کرد داعش را خودمان به وجود آوردیم.
وی اظهار کرد: آمریکا و غرب  تا زمانی که داعش به نفع شان است  از آن حمایت می کنند ،  آمریکا نمی خواهد داعش به طور کامل از دست برود بلکه می خواهد به عنوان یک مترسک آن را به جان کشورهای ضعیف بیندازد و از آن استفاده کند.
نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: سوریه خط مقدم جبهه ماست و با عنایات رهبری در سوریه سرمایه گذاری کردیم زیرا اگر سوریه سقوط کند بعد نوبت لبنان و سایر کشورهاست.

بسیج پرورش دهنده اشخاصی مثل سردار سلیمانی است

وی اظهار کرد: سردار حاج قاسم سلیمانی  به عنوان یک بسیجی وارد شد و قابلیتهای خودش را شناسایی کرد و امروزبه جایی رسیده که  تبدیل به یک شخصیت جهانی شده و مجلس نمایندگان آمریکا برای خنثی کردن اقدامات و فعالیتهای سردار برنامه ریزی می کند.
امام جمعه کرمان گفت: سردار سلیمانی همه عمرش را برای دفاع از اسلام و قرآن و میهن اسلامی به خطر انداخته که امیدواریم خداوند بهما چنین ایمان و تقوایی مرحمت بفرمایید.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان کرمان نیز در این دیدار خاطر نشان کرد : 252 هزار دانش آموز بسیجی در این استان فعال هستند که  بسیج دانش آموزی در بخش هایی مانند اردوهای جهادی، هجرت، راهیان نور، آمادگی دفاعی، نظام تربیتی صالحین و طرح نخبه پروری فعالیت می کند.

انتهای پیامM

ارسال نظرات