معاون سیاسی استاندار:

نظام سلطه با شدت تمام درصدد آن است مقابل مسیر ایران قرار گیرد

رفتار استکبار در جهت مقابله با نظام اسلامی است تا جایی که برای مشغول نگه داشتن ایران تمام کشورهای اطرافمان را درگیر موضوع تروریست کرده اند.
کد خبر: ۸۵۸۸۱۰۹
|
۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، معاون سیاسی استان اردبیل در همایش پدافند غیر عامل ویژه فرماندهان بسیج و مدیران دستگاه های اجرایی استان گفت: بحث پدافند غیرعامل بحث زیر بنایی و حتی می توان گفت مهم ترین موضوع در کشور می باشد.

شریفی در ادامه افزود: موضوع پدافند غیرعامل برای همه کشورها مهم می باشد ولی برای کشور ما به طور ویژه مطرح می باشد چرا که ایران بعد از انقلاب در مسیری قدم برمی دارد که نظام سلطه با شدت تمام درصدد آن است که مسیر این راه را ببندد و امروز همه مشاهده می کنیم که رفتار استکبار در جهت مقابله با نظام اسلامی است تا جایی که برای مشغول نگه داشتن ایران تمام کشورهای اطرافمان را درگیر موضوع تروریست کرده اند.

وی در ادامه تصریح کرد: سه اصل مهم در پدافند غیر عامل مطرح می باشد که بایستی سرلوحه همه باشد اصل اول، اصل آمادگی می باشد در این اصل تفکر بایستی بگونه ای باشد که همین امروز قرار است اتفاقی بیفتد؛ دومین اصل، اصل هماهنگی می باشد، ارگان های ما باید به گونه ای از نقش خود در زمان بحران آگاه باشند که درصورت قطع ارتباط با سایر ارگان ها خود مستقلا اقدام های لازم را انجام دهند و نیاز به دستور از مراتب بالا نباشند و در آخر اصل اقدام به موقع می باشد، چرا که این اقدام به موقع است که بحران را مدیریت می کند.

وی درپایان سخنان خود از برنامه ریزی های خوب سازمان پدافند غیر عامل تجلیل کرد و خواستار انجام مانور های مرتب در این زمینه شد.


ارسال نظرات