نماینده ولی فقیه در استان اردبیل:

راه انقلاب، راه آرمانی و مذهب شیعه، مذهب آرمانیست

کشور هایی که جیره خور عربستان هستند با اینکه جان باختگان زیادی در حادثه منا داشته اند اما به آن رسیدگی نکرده و حتی به نام منا اشاره هم نکرده اند.
کد خبر: ۸۵۸۸۱۱۹
|
۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، آیت الله عاملی، نماینده ولی فقیه در استان اردبیل در دیدار دانش آموزان بسیجی با وی به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی گفت: راه انقلاب، راه آرمانی و مذهب شیعه، مذهب آرمانی است و دانش آموزان ما نیز دانش آموزان آرمانی هستند و ما مسلمانان شیعه بایداز خود بپرسیم ما مسلمانان شیعه باید از خود بپرسیم که این انقلاب با کشور ما چه کرده است؟ و در جواب پی میبریم که هر چه داریم از انقلاب داریم.

ولی فقیه در استان اردبیل افزود: در عرصه دنیا اگر بخواهیم کار فرهنگی و سیاسی و ... بکنیم باید قدرت داشته باشیم و در حال حاظر این قدرتمندان دنیا هستند که دین سیاست مردم را تعیین می کنند، چنانچه کشور هایی که جیره خور عربستان هستند با اینکه جان باختگان زیادی در حادثه منا داشته اند اما به آن رسیدگی نکرده و حتی به نام منا اشاره هم نکرده اند.

امام جمعه اردبیل در پایان با اشاره به نقش دانش آموزان در کشور تصریح کرد: کشور ما برای ترقی به علم نیاز دارد و دانش آموزان ما باید از نظر علمی پیشرفت کنند و این آموزش پروش است که باید زمینه پیشرفت آن ها را فراهم کند و در راه آبادی کشور نه تنها به علم بلکه بنابه فرموده مقام معظم رهبری به اقتدار فرهنگی نیز باید توجه کرد، و سطح فرهنگی خود را بالا ببریم که تحقق این امر بدون تلاش و اراده جمعی امکان پذیر نیست.

ارسال نظرات