مدیر کل سازمان پدافند غیر عامل استان اردبیل:

اکثر مسئولین درک درستی از پدافند غیر عامل ندارند

هدف از برگزاری همایش پدافند غیر عامل اطلاع رسانی و آگاهی به مدیران و بهیاران و عموم مردم از اهمیت زیاد پدافند غیر عامل است.
کد خبر: ۸۵۸۸۱۳۰
|
۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۶

مسائلی، مدیر کل سازمان پدافند غیر عامل استان اردبیل درحاشیه همایش پدافند غیر عامل ویژه فرماندهان بسیج و مدیران و دستگاه های اجرایی استان که در سالن ولایت حضرت عباس (ع) استان اردبیل برگزار شد گفتگویی با خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردبیل داشت و گفت: هدف از برگزاری این همایش اطلاع رسانی و آگاهی به مدیران و بهیاران و عموم مردم از اهمیت زیاد پدافند غیر عامل است و با توجه به اینکه همه روزه تهدیداتی وجود دارد که کشور ما با آن مواجه است و این تهدیدات بسیار پیچیده و به روز می باشند وجود پدافندی همچون پدافند غیر عامل برای ادامه حیات مملکت و انقلاب ضروری است.

وی در ادامه اشاره ای به نحوه اطلاع رسانی در مورد پدافند غیر عامل داشت و افزود: ما در استان از طریق رسانه ها و مطبوعات محلی و با دعوت از کارشناسان مربوط سعی بر آن داشتیم که موضوع پدافند غیر عامل و اهمیت آن را یرای عموم مردم آشکار کنیم و همچنین در ادارات نیز با برگزاری کلاس های آموزشی و توجیهی و برگزاری رزمایش های متعدد در دانشگاه علوم پزشکی و شرکت های نفت، گاز، برق، مخابرات و ... به موضوع پدافند غیر عامل اشاره ای داشته ایم.

مدیر کل سازمان پدافند غیر عامل استان اردبیل در پایان سخنان خود گفت: متاسفانه به خاطر تبلیغات کم، مردم اطلاع کافی نداشته و آمادگی لازم برای مقابله با حوادث را ندارند و بخش عمده این ناآمادگی به دلیل ناآگاهی مسئولین است و وقتی اکثر مسئولین درک درستی از پدافند غیر عامل ندارند نباید انتظار داشته باشیم که دیگر افراد جامعه به خوبی به اهمیت این پدافند پی ببرند.

ارسال نظرات