خبرهای داغ:
امام جمعه هشترود:

شهدای دانش آموز بهترین الگوی دانش آموزان هستند

خبرگزاری بسیج: امام جمعه هشترود در دیداری که دانش آموزان این شهرستان با وی داشتند، با اشاره به ايثار و فداكاري شهداي دانش آموز در دوران دفاع مقدس به ويژه شهيدفهميده و شهيدمرحمت بالازاده، اين شهداي والامقام را بهترين الگو براي دانش آموزان عنوان كرد.
کد خبر: ۸۵۸۸۶۱۸
|
۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام رحيمي با تاکید به نقش بسيج دانش آموزي در مدارس گفت: هر عضو بسيج دانش آموزي يك ركن است و شما بسيجيان دانش آموز بدنه فعال انقلاب در مدارس هستيد و بايد در همه زمينه ها از لحاظ انضباطي، اخلاقي، علمي و... بهترين الگو براي همسالان خود باشيد.
وی به حضور دانش آموزان در همه عرصه ها اشاره و بیان كرد:ا ميداست شما دانش آموزان در راستاي فرامين رهبر فزانه انقلاب مسير پيشرفت را طي كنيد و باحضور در همه عرصه ها از جمله عرصه فرهنگي ،ورزشي، و... مثل شهداي دانش آموز دوران دفاع مقدس بتوانيد به اين كشور و انقلاب خدمت كنيد.


در ابتداي اين ديدار فرمانده سپاه هشترود به معرفي چندتن ازشهداي دانش آموز شهرستان اشاره و قسمتي از وصيت نامه اين شهدا را قرائت کرد و گفت: اين شهدا نشان دادند با وجود سن كمشان دلي بزرگ دارند و اين را در عمل نشان دادند و ايثار و فداكاري، شجاعت و ايمان راسخ را ميتوان از وصيت نامه آن ها دريافت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها