مدیر علمی پژوهشی سازمان بسیج فرهنگیان سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل:

برگزاری کارگاه توامند سازی سبب ارتقا سطح شرکت کنندگان می شود

در راستای تقویت فعالیت پژوهشی فرهنگیان بسیجی کارگاه توامند سازی هر ساله برگزار می شود.
کد خبر: ۸۵۸۸۶۵۳
|
۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۳

خانوم موسویان، مدیر علمی پژوهشی سازمان بسیج فرهنگیان سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در رابطه با برگزاری کارگاه توامند سازی گفتگویی با خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردبیل داشت و گفت: در راستای تقویت فعالیت پژوهشی فرهنگیان بسیجی این کارگاه توامند سازی هر ساله برگزار می شود کی طی آن شیوه های پژوهشی و مقاله نویسی آموزش داده می شود.

موسویان در ادامه افزود: امسال 40 نفر از فرهنگیان بسیجی خواهر و برادر در این کارگاه توامند سازی شرکت کرده اند که در موضوعات آشنایی با روش تحقیق، شرح مختصری از مقالات علمی، ارائه نمونه ای از مقالات ملی و بین المللی، آشنایی با شاخصه های ارزش یابی مقاله و چگونگی تهیه گزارش علمی توسط اساتید آموزش می بینند و هدف ما این است که این عزیزان در جشواره علمی پژوهشی که در آذر ماه برگزار می شود مقالات خوبی ارائه دهند.

این مسئول با اشاره به اهداف اصلی این کارگاه تصریح کرد: اهداف کلی که ما ازبرگزاری این کارگاه ها تقویت و ارتقا روحیه پژوهشگری و تحقق، ارتقاء سطح دانش و آگاهی فرهنگیان بسیجی، تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص جنبش نرم افزاری و تولید علم، فراهم کردن زمینه فعالیت جمعی مناسب برای فرهنگیان بسیجی پیرامون مسائل علمی و تحقیقاتی و بهره گیری از استعداد ها و توامندی های فرهنگیان در زمینه پیشرفت علمی و تحقیقاتی است.

مدیر علمی پژوهشی سازمان بسیج فرهنگیان سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در پایان سخنان خود گفت: وجود این کارگاه ها بسیار مفید می باشد و سبب ارتقا سطح شرکت کنندگان می شود. چنانچه در سال گذشته برگزاری این کلاس های آموزشی باعث شد 11 مقاله به مسابقات کشوری راه یافته و یک مقاله هم رتبه دوم را در این مسابقات کسب کند و امیدواریم امسال نیز بتوانیم درخشش سال پیش را تکرار کنیم.





ارسال نظرات