رئیس شورای هماهنگی استان:

تظاهرات و تجمع 13 آبان در 42 نقطه از استان برگزار می ‌ىشود

رئيس شوراى هماهنگى تبليغات اسلامى چهارمحال و بختيارى گفت: ظاهرات و تجمع 13 آبان امسال در با عنوان عاشورائیان استکبارستیز در 42 نقطه از استان برگزار می ىشود.
کد خبر: ۸۵۸۸۷۴۰
|
۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۰
به گزارش خبرگزارى بسيج در استان چهارمحال وبختيارى؛ على گرجى امروز در نشست خبرى با اصحاب رسانه و مطبوعات بااشاره به شعار محورى 13 آبان سال جارى اظهار کرد: امسال اين مراسم  پرشورتر از سا ‌لهاى گذشته و با شعار «مبارزه بااستكبار يك شعار هميشگي است» برگزار می شود.
وى با بيان اينکه مردم استان در 42 نقطه حماس ‌هاى دوباره خواهند ساخت، گفت: تظاهرات 13 آبان در 9 شهرستان استان چهارمحال وبختيارى هه ‌مزمان با سراسر کشور برگزار می ىشود و مردم نفرت خود را از رژيم صيونيستى و آمريکا به جهانيان نشان خواهند داد.
رئيس شوراى هماهنگى تبليغات اسلامى به آتش کشيدن آدمک شيطانى و پرچم اسرائيل و آمريکا را از ديگر برنامه ها در اين راهپيمايى دانست و افزود: اين راهپيمايى در روز چهارشنبه 13 آبان راس ساعت 9:30 در سراسر استان برگزار م ‌ىشود.
گرجى با اشاره به مسير راهپيمايى 13 آبان در شهركرد گفت: در شهرکرد راهپيمايى پرشور 13 آبان متفاوت از  سالهاى گذشته از ميدان 12 محرم به سمت ميدان امامزادگان حليمه و حكيمه خاتون خواهد بود.
وى با توجه دادن به فرمايشات مقام معظم رهبرى(مدظله العالى) بيان کرد: آمريکا همچنان دشمن شماره يک جمهورى اسلامى ايران بشمار می آيد و مردم در راهپيمايى 13 آبان شعار «مرگ بر آمريکا» «مرگ بر اسرائيل»را يک صدا سر خواهند داد و با حضور پررنگ خود مشت محکمى بر دهان دشمنان و ياو ‌هگويان خواهند زد.
ارسال نظرات