بیانیه اصناف و بازاریان استان اردبیل به مناسبات 13آبان:

خطر آمریکا به حدی است که اگر کوچکترین غفلتی کنید نابود می شوید

13 آبان امسال که مصادف با ایام عزاد اری سالار شهیدان است، حال و هوای دیگری دارد ، از یک طرف جنایات بی شمار و روزافزون آمریکا در نقاط مختلف جهان بویژه در سرزمین های اشغالی فلسطین، یمن ، سوریه ، عراق و ....
کد خبر: ۸۵۸۸۷۷۶
|
۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، اصناف و بازاریان استان اردبیل در آستانه فرا رسیدن یوم‌الله 13 آبان، با صدور بیانیه‌ای با گرامیداشت این روز بزرگ آورده اند:

بسمه تعالی

حضرت امام خمینی(ره): هر چه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید که همین فریاد همگانی « مرگ بر آمریکا» برای او مرگ می آورد. (صحیفه امام ج 10 ص 373)

13 آبان امسال که مصادف با ایام عزاد اری سالار شهیدان است، حال و هوای دیگری دارد ، از یک طرف جنایات بی شمار و روزافزون آمریکا در نقاط مختلف جهان بویژه در سرزمین های اشغالی فلسطین، یمن ، سوریه ، عراق و .... و حمایت همه جانبه این تروریست بالذات از رژیم های مرتجع منطقه بویژه عربستان سعودی و گروهک های تروریستی و از طرفی نقشه نفوذ آمریکا در ایران اسلامی پس از برجام با عناوین متفاوت از جمله مذاکره، جلو چشمان ماست.

حضرت امام خمینی (ره) درباره خطر آمریکا فرمودند:«خطر آمریکا به حدی است که اگر کوچکترین غفلتی کنید نابود می شوید» و در جای دیگر علت دشمنی آمریکا را اینگونه بیان کردند: «آمریکای حیله گر، دشمن درجه یک است و به خون اسلام و استقلالشان تشنه است.»

و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی درباره خطر نفوذ، این گونه فرمودند:«مذاکره با آمریکا به معنای باز کردن مسیر برای نفوذ در عرصه های اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و امنیتی کشور است.»

ما اصناف و بازاریان استان اردبیل دوشادوش دیگر اقشار مردم بویژه دانشجویان و دانش آموزان ضمن حضور در راهپیمایی 13 آبان در مقابل لانه سابق جاسوسی آمریکا و سایر شهر ها اعلام می داریم:

الف: حرکت دانشجویان پیرو خط امام (ره) در تسخیر لانه جاسوسی یک حرکتی انقلابی، عقلانی و در راستای تقویت پایه های انقلاب اسلامی بود و اصلی ترین شعار را شعار مرگ بر آمریکا می دانیم. همچنین معتقدیم اگر کشور های اسلامی در نهضت بیداری اسلامی بویژه مصر با الگوگیری از انقلاب اسلامی ایران، دشمن درجه یک خود یعنی آمریکا را شناخته بودند، هرگز به وضع کنونی دچار نمی شدند.

ب- از دولت محترم جمهوری اسلامی می خواهیم هوشیاری خود نسبت به خطر نفوذ بعد از برجام را حفظ نموده و بیانات و دستورات رهبر معظم انقلاب در خصوص اجرای برجام را کاملاً نصب العین خود قرار دهند.

ج- یکی از راه های نفوذ دشمن، نفوذ اقتصادی است که متاسفانه نشانه های آن در بازار ما ظاهر شده است. لذا اصناف و بازاریان کشور ضمن هشدار نسبت به این نفوذ آمادگی خود را جهت نقش آفرینی در شکوفایی اقتصادی بویژه در بخش تولید با حمایت های همه جانبه دولت اعلام نموده و دستور رهبر معظم انقلاب به دولتمردان نسبت به جلوگیری از ورود هرگونه مواد مصرفی از آمریکا را یادآور می شویم.

د- ما هرگز فاجعه منا و کشتار هزاران مسلمان و سکوت مرگ بار مدعیان حقوق بشر بویژه و آمریکای جنایتکار را فراموش نمی کنیم و یقیین داریم که دست انتقام خداوند گریبان همه عاملین این جنایت بزرگ را خواهد گرفت.

والعاقبه للمتقین

اصناف و بازاریان استان اردبیل

ارسال نظرات