اختصاص 120 میلیون ریال برای هیئت‌های ورزشی گرمی

مدير كل ورزش و جوانان استان اردبيل از اختصاص بالغ بر 120 ميليون ريال براي تامين وسايل مورد نياز هئيت‌هاي ورزشي شهرستان گرمي خبر داد.
کد خبر: ۸۵۸۸۸۱۸
|
۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمی، مدير كل ورزش و جوانان استان اردبيل در نشست بررسی مشکلات هیئت‌های ورزشی بر حل مشکلات آن‌ها قول مساعد داد.

ایوب بهتاج، مدير كل ورزش و جوانان استان اردبيل اظهار کرد: گرمي در رشته‌های ورزشی كشتي، تكواندو، كاراته، شمشير بازي، ووشوي بانوان و بوكس داراي استعداد خوبي است و در اين رشته‌هاي ورزشي در شهرستان خوب كار شده است.

بهتاج در این نشست از تخصیص 120 میلیون ریال برای تامین بخشی از لوازم ورزشی مورد نیاز هیئت‌های ورزشی شهرستان تا دو هفته آینده قول مساعد داد.

رئيس اداره ورزش و جوانان گرمي تشكيل شوراي ورزشي به رياست فرماندار شهرستان و به دبيري رئيس تربيت بدني به‌مراه ديگراعضا را گامي مهم براي حل مشكلات ورزشي پيشرو عنوان و ابراز امیدواری کرد: با مطرح شدن مسائل و مشكلات گامي عملي براي ارتقاء ورزش شهرستان برداشته شود.

رئيس اداره ورزش و جوانان گرمی نیاز به مرمت و بازسازي پيست دو و ميداني و موتورخانه استخر را از مشكلات اساسي ورزش شهرستان عنوان كرد و گفت: با توجه به استقبال از رشته‌ ورزشي دو و ميداني و مرتبط بودن با سایر ورزش‌ها، با حل مشکل پيست تمريني دو و ميداني، مشكلات بيشتر ورزشكاران مرتفع می‌شود.

وي افزود: در صورت تخصیص اعتبار شش میلیارد و 500 میلیون ریالی که از اعتبارات شهرستانی به ورزش گرمی اختصاص یافته است مشکل موتورخانه استخر و بهسازی پست دو و میدانی حل خواهد شد و این مقدار اعتبار در طول تاریخ وررزش شهرستان کم سابقه بوده است.

ارسال نظرات