خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج ورزشکارن استان اصفهان:

حضور ورزشکاران استان اصفهان در راهپیمایی 13 آبان

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان اصفهان گفت: یوم‌‌الله 13 آبان تبلور بینش، آگاهی و پیشگامی دانش‌آموزان و دانشجویان در عرصه مبارزه با استکبار و بیدادگری است.
کد خبر: ۸۵۸۸۹۰۲
|
۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۹

به گزارش خبر گزاری بسیج از اصفهان مهدی اسدی اظهار کرد: ورزشکاران استان اصفهان، همگام با اقشار مختلف مردم استان در راهپیمایی 13 آبان حضور پیدا می‌کنند.

وی ضمن دعوت از مردم انقلابی اصفهان به ویژه ورزشکاران برای حضور در مراسم راهپیمایی روز 13 آبان ماه تاکید کرد: یوم‌‌الله 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی از شکوهمندترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی محسوب می‌شود زیرا یک روز ملی و یادآور حماسه‌ها، خاطره‌ها و یادبودهای برجسته و غرور ‌آفرین است.

به گفته رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان اصفهان روز13 آبان نقطه پیوند برگ‌های زرینی از تاریخ آزادگی ملت بزرگ ایران اسلامی محسوب می‌شود و این روز بزرگ تبلور بینش، آگاهی و پیشگامی دانش‌آموزان و دانشجویان در عرصه مبارزه با استکبار و بیدادگری است.

این مقام مسئول تاکید کرد: 13 آبان برگ زرینی است که با رویش جوانه‌های سبز ایمان، فتوت، از خود گذشتگی و دشمن‌‌ستیزی تجلی پیدا کرد.

وی ادامه داد: ورزشکاران این هیئت و سایر ورزشکاران استان اصفهان، با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کرده و خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی ابراز می‌کنند.

اسدی با اشاره به حضور فعال جامعه ورزش استان در میادین و رویدادهای انقلابی یادآور شد: باشگاه‌ها و هیئت‌های ورزشی استان اصفهان همگام با مردم قدرشناس ایران، در مراسم راهپیمایی 13 آبان، حضور گسترده‌ای خواهند داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار