بیانیه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردبیل به مناسبت 13 آبان ماه:

شعار مرگ بر آمریکا با صلابت تر از همیشه در فضای میهن اسلامی طنین انداز خواهد شد

در حوادث 13 آبان ماه مصادیقی از پایداری و فداکاری ملت مجاهد و جوانان رشید و انقلابی ایران در مبارزه علیه قدرتهای شیطانی و استکباری وجود دارد.
کد خبر: ۸۵۸۹۳۶۵
|
۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۱

13 آبان ماه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، نماد مقاومت، ایستادگی و استکبار ستیزی ملت ایران و صحنه فرو ریختن هیمنه نظام غرب به سرکردگی آمریکا در برابر مردم مسلمان ایران و انقلاب اسلامی است. در حوادث 13 آبان ماه مصادیقی از پایداری و فداکاری ملت مجاهد و جوانان رشید و انقلابی ایران در مبارزه علیه قدرتهای شیطانی و استکباری وجود دارد که هر یک به تنهایی می تواند منشا تداوم حرکت انقلاب اسلامی و ظلم ستیزی و آرمانگرایی نسل متعهد و مومن این سرزمین در بستر تاریخ قرار گیرد. در 13 آبان ماه امسال که مصادف است با ماه محرم ، ماهی که ماهیت اصلی و شعار آن هیهات منّا الذّلّه است، ملت بزرگ ایران اسلامی با تأسّی از فلسفه محرم بار دیگر به زورگویان و چپاولگران خواهد گفت که شعار "استکبار ستیزی و ظلم ستیزی و شعار مرگ بر آمریکا" در خون و رگهایشان نهادینه شده و آزادی خواهان جهان آن را از الزامات موفقیت خود برای رسیدن به ساحل نجات و دستیابی به استقلال و حیات توأم با عزت و سربلندی می دانند. بی شک طنین بیزاری ملت ایران اسلامی از شیطان بزرگ در 13 آبان ماه امسال، شعله خشم و اعتراض جهانی علیه سردمداران نظام کفر و حاکمان ظالم، جنایتکار و بی لیاقت کاخ سفید و دولت های جیره خوار آمریکا را افروخته تر ساخته و اتاق های فکر و توطئه آنان علیه ملت بزرگ ایران و جامعه بشری را با چالش جدیدی روبرو خواهد ساخت.
ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردبیل با پاسداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر عرصه ی مقاومت و استکبار ستیزی ملت ایران در مصاف شصت ساله با آمریکای جنایتکار، بی تدبیری رژیم آل سعود در فاجعه غم بار صحرای منا را محکوم نموده و با فصل الخطاب بودن منویات ولی امر مسلمین و مقام عظمای ولایت امام خامنه ای(مدظله العالی) و ضرورت بازگویی مواضع و راهبردهای جاودانه حضرت امام (ره) در قبال آمریکای مستکبر، اعلام می نماید با حضور پرشور و گسترده آحاد ملت انقلابی و عاشورایی ایران در تظاهرات سراسری یوم الله 13 آبان ماه سال 94 -که در تقارن با حلول ماه محرم با شور حسینی و شعور کربلایی همراه شده است- عزم و اراده آحاد بسیجیان مخلص و ولایتمدار در تداوم مبارزه و مقاومت و پی گیری دکترین استکبار ستیزی آشکارتر و شعار های مرگ بر آمریکا و مرگ بر استکبار با صلابت تر از همیشه در فضای میهن اسلامی طنین انداز خواهد شد. لذا از عموم مردم شریف و نجیب استان اردبیل دعوت می شود در این راهپیمایی با حضور حماسی خود همچون سال های گذشته مشت های گره کرده خود را بار دیگر بر دهان استکبار جهانی و هم پیمانانش بکوبند.

ارسال نظرات