13 آبان روز پرافتخار دانش آموزان و دانشجویان در مبارزه با استکبار است

جانشین فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: یوم الله ۱۳ آبان روز پرافتخار دانش آموزان و دانشجویان ایران اسلامی در مبارزه با قدرت های شیطانی و استکبار جهانی است.
کد خبر: ۸۵۹۰۰۲۵
|
۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان، سرهنگ علی علی‌نژاد پیش از ظهر امروز در مراسم روز ۱۳ آبان‌ماه در مرکز این شهرستان که با حضور دانش‌آموزان، دانشجویان، مسئولان و مردم برگزار شد، در سخنانی با تسلیت اربعین حادثه منا گفت: حادثه مناءنتیجه بی‌تدبیری و بی‌لیاقتی آل‌سعود و به تعبیری آل‌یهود بود.

این مسئول با اشاره گرامیداشت روز ۱۳ آبان‌ماه، گفت: این روز روز مبارزه ملی با استکبار جهانی است و دانش‌آموزان و دانشجویان پیرو خط امام (ره) وقتی شیطنت‌های آمریکا را متوجه شدند حماسه‌های دانش‌آموزی و دانشجوئی را رقم زدند.

وی با اظهار تاسف از "بی‌بصیرتی برخی سهل‌اندیش” تصریح کرد: امروز زمزمه‌هائی در داخل کشور از سوی بعضی‌ها به گوش می‌رسد که اگر بخواهیم ملت از اقتصاد و رفاه تامین باشند بایستی شعار مرگ بر آمریکا را سر ندهیم.

علی‌نژاد عزت و افتخار و حریت امروز کشور را مرهون خون مقدس و پاک شهدا به ویژه شهدای دانش‌آموز دانست و اظهار داشت: شعار مرگ بر آمریکا جز اصالت جمهوری اسلامی و استکبارستیزی ارثی است که از امام (ره) و رهبر فرزانه انقلاب به دانش‌آموزان و ملت ما رسیده است.

علی‌نژاد با بیان اینکه مقام معظم رهبری نقشه راه را برای همه مسئولان و مردم ترسیم کرده است اظهار داشت: آمریکا وقتی در جنگ سخت هشت ساله، در جنگ‌های نیمه نرم و نرم و وقتی به بن بست رسیدند مسئله مذاکره را مطرح کردند و امروز این مذاکره بعد از ۳۷ سال دشمنی با کشور به صلاح مملکت نیست و باید اجتناب کنیم.

جانشین فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان با بیان اینکه هرگز دشمن کنونی با وجود دانش‌آموزان بسیجی نخواهد توانست آسیبی به این مملکت وارد کنند افزود: باید تفکر بسیج و بسیجی بودن در جامعه در سطح مختلف زنده‌تر شود چرا که دانش‌آموزان و دانشجویان با همین روحیه لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر کردند.

وی در پایان مبارزه با استکبار جهانی و شعار مرگ بر آمریکا را یکی از آرمان‌های انقلاب خواند و خاطر نشان ساخت: این شعار تا مرگ استکبار از صفحه تاریخ ادامه خواهد داشت.

ارسال نظرات