مسئول بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان خبر داد:

پرداخت تسهیلات اقتصاد مقاومتی به بیش از هزار متقاصی در استان

مسئول بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان از بهره مندی هزار و 50 نفر از متقاضیان تسهیلات اقتصاد مقاومتی در استان طی سال جاری خبر داد و گفت: دراین راستا 160 میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان پرداخت شد.
کد خبر: ۸۵۹۰۱۸۴
|
۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، یونس تجربه کار در دومین کارگاه توجیهی و آموزشی فعالان عرصه اقتصاد مقاومتی که در سالن شهید یوسفی سپاه قدس گیلان برگزار شد با اشاره به تشکیل بسیج سازندگی در 17 اردیبهشت 79 اظهار کرد: خدمت رسانی در زمینه های اقتصادی، عمرانی، بهداشتی و ... از اهداف تشکیل بسیج سازندگی بود.

وی با بان اینکه براساس مصوبه مجلس بسیج سازندگی متولی کارهای عام المنفعه است گفت: بسیج سازندگی از قابلیت های بالایی در جهت عمران و آبادی مناطق محروم برخودار است و در بسیاری از پروژه ها که پیمانکاران جا مانده اند بسیج سازندگی می تواند ورود کند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان، با بیان اینکه بسیج سازندگی در تمام اقشار بسیج شکل گرفته است گفت: اقتصاد مقاومتی الویت اصلی بسیج سازندگی است.

تجربه کار از تشکیل قرارگاه جهاد اقتصاد مقاومتی به ریاست فرماندهی سپاه قدس گیلان گفت: سیاست گذاری های در عرصه اقتصاد مقاومتی در جلسات هفتگی این قرارگاه برررسی می شود.

وی با بیان اینکه از نیمه سال 92 پرداخت تسهیلات اقتصاد مقاومتی به متقاضیان آغاز شد، اضافه کرد: مردمی کردن اقتصاد از اهداف اقتصاد مقاومتی است که توانمندی‌های علمی، فکری و مهارتی خود را به میان بیاورند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه سازمان بسیج سازندگی به عنوان دستگاه حامی کسب و کار در کشور شناخته شده است افزود: عرصه های حمایتی بسیج سازندگی در سال جاری صنایع تبدیلی است.

تجربه کار از بهره مندی هزار و 50 نفر از متقاضیان تسهیلات اقتصاد مقاومتی در استان طی سال جاری خبر داد و گفت: دراین راستا 160 میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان پرداخت شد.

گفتنی است؛ این دوره با حضور فعالان عرصه اقتصاد مقاومتی از شهرستان های مرکزی و شرق استان برگزار شد.

ارسال نظرات