فرمانده با 417 بسیجی به سراغ جنگ نرم می‌رود؛

جنگ نرم دشمن هر روز بیشتر از گذشته تشدید می شود

رئیس جدید بسیج رسانه آذربایجان شرقی گفت: حرکت در مسیر جبهه واحد رسانه‌ای برای دستیابی به گفتمان انقلاب اسلامی و تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب مهم‌ترین هدفی است که بسیج رسانه در پی آن است و این امر به جز با همکاری اصحاب رسانه محقق نمی‌شود.
کد خبر: ۸۵۹۰۱۸۸
|
۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۲
به گزارش بسیج رسانه، رییس جدید بسیج رسانه آذربایجان‌شرقی گفت: در مدت سال‌های مدیدی که با رسانه‌های استان‌های آذربایجان شرقی، غربی، اردبیل و زنجان همکاری داشته‌ام معتقدم اکثریت اهالی رسانه‌های آذربایجان بسیجی هستند و در این مسیر حرکت می‌کنند.

سیدمسعود نقیب در مراسم تودیع فرمانده سابق بسیج رسانه آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه فعالیت در حوزه بسیج رسانه توام با معنویت خاصی است، اظهار داشت: در سال‌های گذشته بسیج رسانه در استان عملکرد خوبی داشته و امیدواریم بتوانیم بهتر از گذشته نیز در این زمینه تلاش کنیم.

فرمانده بسیج رسانه سپاه عاشورا گفت: با توجه به شناختی که از استان‌های شمال‌غرب کشور دارم، رسانه‌های موجود بسیجی بوده و بسیجی‌وار حرکت کرده‌اند و در سال‌های اخیر این موضوع را اثبات کرده‌اند. نقیب یادآور شد: در مدت سال‌های مدیدی که با رسانه‌های استان‌های آذربایجان‌شرقی، غربی، اردبیل و زنجان همکاری داشته‌ام معتقدم اکثریت اهالی رسانه‌های آذربایجان‌ بسیجی هستند و در این مسیر حرکت می‌کنند. وی تاکید کرد: این سازمان بسیج رسانه در مسیر آرمان‌های امام راحل و رهبری حرکت کرده و به سر منزل مقصود خواهد رسید.

نقیب یادآور شد: در مسیر حرکت مشکلات زیادی وجود دارد که با همگرایی بسیجیان اهل رسانه این مشکلات قابل حل شدن هستند. فرمانده بسیج رسانه سپاه عاشورا گفت: جنگ نرم دشمن هر روز بیشتر از گذشته تشدید می‌شود و مقابله با این تهدیدات با همراهی همه فعالان بسیجی این عرصه امکان‌پذیر خواهد بود. وی با اشاره به تاکیدات امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی عنوان کرد: در زمینه مبارزه با تهاجم فرهنگی غرب باید تمام توان و نیروی خود را به کار ببریم و در این مسیر همراهی همه لازم است.

نقیب اظهار کرد: باید با روحیه جهادی و با تلاشی مضاعف در عرصه‌های مختلف علمی و تحقیقاتی با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمن مقابله کرد و در این میان نقش رسانه‌ها از مهم‌ترین نقش‌هاست. مسئول بسیج رسانه آذربایجان شرقی ادامه داد: حرکت در مسیر جبهه واحد رسانه‌ای برای دستیابی به گفتمان انقلاب اسلامی و تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب مهم‌ترین هدفی است که بسیج رسانه در پی آن است و این امر به جز با همکاری اصحاب رسانه محقق نمی‌شود.


ارسال نظرات
آخرین اخبار