خبرهای داغ:
فرمانده سپاه غدیر تبریز:

فرماندهان پایگاه های مقاومت، پرچم داران انقلاب هستند

فرمانده سپاه غدیر تبریز در نشست تربیت و تعالی فرماندهان حوزه قاسم(ع)، فرماندهان پایگاه های مقاومت را پرچم داران انقلاب دانست و گفت: رشد و ارتقای روحی ومعنوی فرماندهان و اجرای اهداف انقلاب اسلامی از سوي آنها، مفهوم این نشست هاي روشنگری را به درستی بیان می کند.
کد خبر: ۸۵۹۰۲۴۱
|
۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربايجان شرقي، داود عباسي با تاكيد به اينكه نقش پایگاه های مقاومت و بسیجیان از همان زمان تشکیل بسیج به فرمان امام خمینی(ره) در همه عرصه های نظام به درستی ایفا شده، اظهار كرد: همین بسیجیان بودند که در طول انقلاب اسلامی و در موقعيت های حساس، جامه عمل به تن کرده و پا به میدان گذاشته اند.

وي با اشاره به جنگ نرم دشمنان عليه كشورمان، تصريح كرد: با توجه به فرمايش هاي رهبر فرزانه انقلاب دشمنان به دنبال ایجاد راه نفوذ و تفرقه در بین ارکان نظام و تغییر نگرش منفی ملت و دولت جمهوری اسلامی علیه امریکا و جنایتکاران دنیا هستند تا ملت از استقامت و پایداری خود در برابر ظالمان و مستكبران جهان دست بردارند.

عباسي با اشاره به آیات سوره آل عمران درباره صبر و پایداری، افزود: حیله دشمنان همیشه و در همه عرصه های جبهه مقابل وجود دارد و ما باید با مصداق قرار دادن این آیات، به دنبال محقق ساختن اهداف انقلاب اسلامی باشیم چراكه همين استقامت و پایداری ملت موجب شد تا قدرت های جهانی بر سر میز مذاکره با ایران اسلامی بیایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها