امام جمعه خلخال:

تقدیر از حضور حماسی مردم خلخال در راهپیمایی 13 آبان

امام جمعه خلخال از حضور حماسی مردم خلخال در راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار ستیزی در 13 آبان تقدیر کرد.
کد خبر: ۸۵۹۰۳۱۵
|
۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال، حجت الاسلام امیر رشتبری، در خطبه های نماز جمعه خلخال در جمع نمازگزاران خلخالی از حضور گسترده مردم خلخال در راهپیمایی 13 آبان روز ملی استکبار ستیزی تقدیر و گفت: حضور در صحنه نشان داد که هنوز مردم در خط ولایت و رهبری هستندو پایبند به آرمان امام و شهدا باقی مانده اند..

امام جمعه خلخال به وقایع 13 ابان سال 1358 و شکست امریکا در طبس اشاره کرد و گفت: عنایت ویژه خداوند باعث شد که دشمنان این ملت با ریزگردها زمین گیرشوند و شکست بخورند.

رشتبری گفت: استکبار جهانی و در راس آن در فکر ایجاد دهکده جهانی است و خود رانیز کدخدای این دهکده می داند و در امور داخلی و سیاسی تمام کشورها دخالت می کند و خود صاحب نظر تمام دنیا می داند که وقتی نوبت به کشور خودش می رسد هیچ کس حق دخالت ندارد.

وی گفت: ملت ایران پشتوانه عظیم دینداری و تمدن را دارند و دشمنان می خواستند با تصویب لایحه کاپیتولاسیون ملت ایران همیشه در زیر یوغ استکبار باشد ولی با هدایت ها و رهبری امام (ره) ملت ایران استقلال و آزادگی خود را از دوباره به دست آورد.

رشتبری گفت: پای استکبار به هر جا رسیده است مردم آن کشورها جز بدبختی ، ویرانی و پایمال شدن حقوق بشر چیزی ندیده اند و این کشور فقط منافع خود را در خاورمیانه دنبال می کند و در این تفکر با حمایت از گروهک تکفیری و تروریستی در فکر زدودن استقلال از کشور ها و دخالت در امور آنها قصد رسیدن به امیال خود را دارد.

امام جمعه خلخال با دعوت مردم به تقوای الهی تقوا را بزرگترین و نزدیکترین مسیر برای رسید به خداوند دانست و از عموم مردم خواست تا با پرهیز ازگناه درتقویت تقوای خود کوشا باشند.

رشتبری در پایان بخش سخنان خود سالروز شهادت امام زین العابدین (ع) را به عموم شیعیان جهان تسلیت گفت.

ارسال نظرات