امام جمعه اردکان:

رمز پیروزی ملت ایران ایستادگی در برابر استکبار جهانی است

امام جمعه اردکان ضمن تقدیر از حضور حماسی ملت ایران در راهپیمایی یوم الله 13 آبان گفت: رمز پیروزی ملت ایران ایستادگی در برابر استکبار جهانی است.
کد خبر: ۸۵۹۰۳۱۷
|
۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان؛ حجة الاسلام والمسلمین سید اسماعیل شاکر در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به دیدارهای اخیر مقام معظم رهبری با کارکنان وزارت خارجه و همچنین دیدار با دانش آموزان و دانشجویان گفت: یکی از جملات کلیدی رهبر فرزانه انقلاب در این دیدارها، تأکید بر ادامه استکبار ستیزی بود و اینکه سیاست های آمریکا در قبال ایران هیچ تغییری نکرده است.

وی افزود: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند استکبار ستیزی و شعار مرگ بر آمریکا ریشه در قانون اساسی ما دارد و در سه اصل قانون اساسی به استکبار ستیزی و حمایت از مستضعفان تصریح شده است.

امام جمعه اردکان ضمن تقدیر از حضور حماسی ملت ایران در راهپیمایی یوم الله 13 آبان گفت: این شعار دادن ها موجب تضعیف روحیه دشمن خواهد شد و رمز پیروزی ملت ایران ایستادگی در برابر استکبار جهانی است.

وی اظهار داشت: اگر بخواهیم عزت و قدرت ما حفظ شود باید در برابر آمریکا و اسرائیل بایستیم و بخاطر بعضی از سختی ها و مشکلات کوتاه نیاییم و دست از اصول خود بر نداریم.

حجة الاسلام والمسلمین سید اسماعیل شاکر تصریح کرد: ما تا توان داریم در برابر استکبار ایستادگی می کنیم و اجازه سلطه دشمنان را نخواهیم داد.

وی گفت: ما یقین داریم آنچه امروز آمریکا را بر سر میز مذاکره نشانده است ایستادگی و مقاومت ملت ایران است و این باعث شده است که آمریکا حتی در موضوع سوریه نیز با ایران مذاکره کند.

خطیب جمعه اردکان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری بر اردوهای جهادی و لزوم حضور مسئولان و جوانان در این اردوها گفت: هرکس به هرگونه ای که می تواند تلاش کند تا محرومیت از روستاها رفع شود.

وی در ادامه ضمن تسلیت اربعین فاجعه منا اظهار داشت: حج امسال از غم بارترین حج ها بود و این جنایت در کارنامه سیاه رژیم آل سعود ثبت شد.

حجة الاسلام والمسلمین سید اسماعیل شاکر افزود: حمایت برخی از کشورها از عربستان در قبال این فاجعه و سکوت آنها جای تأسف دارد.

وی اظهار امیدواری کرد این رفتار ننگین عربستان، قدرت پوشالی و شوکت ظاهری او را تضعیف کند و زمینه نابودی آل سعود را فراهم نماید.

امام جمعه اردکان تصریح کرد: همانگونه که بارها گفتیم باید کمیته حقیقت یاب تشکیل شود و اداره حرمین شریفین و حج از تحت سلطه این رژیم مستبد خارج شود.

تسلیت فرا رسیدن شهادت حضرت امام سجاد(علیه السلام) و بیان نشانه های مؤمن واقعی از دیگر مباحثی بود که خطیب جمعه اردکان در خطبه اول به بیان آنها پرداخت.

 

ارسال نظرات