فرماندار شهرستان پارس آباد:

اهالي روستاهای محدوده کشت و صنعت مغان در وضعیت نامناسبی زندگي مي كنند

عدم ساماندهي روستاهای ابقایی و انتقالی محدوده شرکت کشت و صنعت مغان باعث شده اهالی اين روستاها در وضعیت نامناسبی به زندگی ادامه دهند.
کد خبر: ۸۵۹۰۴۰۵
|
۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از پارس آباد، مهدي احمدي، فرماندار پارس آباد در ديدار با قائم مقام نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل اظهار داشت: بیش از 240 روستا و قشلاق با شرایط خاص در شهرستان مرزی پارس آباد وجود دارد كه اجرای طرح هادی در اين روستاها یک امر حیاتی است.

وي با بيان اينكه توسعه و عمران روستا‌ها گامی در جهت اعتلاء و منزلت روستائیان است، بر ساماندهي روستاييان مستقر در محدوده شركت کشت وصنعت مغان تاكيد كرد و گفت: اهالی روستاهای ابقایی و انتقالی در محدوده اين شركت در وضعیت نامناسبی به زندگی ادامه می دهند و بایستی این موضوع در سریعترین زمان ممکن حل شود.

فرماندار پارس آباد در ادامه همچنين با اشاره به اينكه شهرستان پارس آباد رتبه نخست صدور اسناد مالکیت روستایی استان اردبيل را دارد، تلاشهاي بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در اين زمينه را ارزشمند برشمرد و افزود: در سال جاری بیش از 50 میلیارد ريال اعتبار برای عمران و آبادانی روستاهاي شهرستان اختصاص داده شده است كه در اين راستا بنیاد مسکن عملیات اجرایي را در 5 روستا آغاز کرده است.

در اين ديدار حجت الاسلام حسین پناهی قائم مقام نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل نيز ضمن قدردانی از حمایتهای فرماندار شهرستان پارس آباد در زدودن فقر از چهره مناطق روستایی و عشایری، خواستار تخصیص اعتبارات بیشتر برای اجرای طرحهاي هادی روستایی در اين شهرستان مرزي شد.

ارسال نظرات