امام جمعه کیش دردیدار با فرمانده سپاه استان هرمزگان:

سپاه در تمامی عرصه های اجتماعی و فرهنگی بهترین نقش را ایفا کرده است

امام جمعه کیش نقش بسیج و سپاه در عرصه های دفاعی، فرهنگی و اجتماعی را بسیار تاثیر گذار دانست.
کد خبر: ۸۵۹۰۴۷۵
|
۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان، سردار ترابی در دیدار با امام جمعه کیش فعالیت های مذهبی در جزیره را قابل تقدیر دانست و افزود: با توجه به برگزاری با شکوه مراسم های مذهبی و ایجاد هویت غنی دینی در جزیره کیش بی تردید فعالیت های نهاد نمایندگی ولی فقیه در کیش مثمر ثمر بوده است.

وی  در ادامه اظهار کرد: همواره سپاه و بسیج در تمامی عرصه های فرهنگی اجتماعی مذهبی حضور پررنگ و تاثیر گذاری را داشته است و همواره تمام تلاشمان این بوده است که فرامین و دستورات مقام عظمی ولایت را به بهترین شکل به ثمر برسانیم و اعلام می کنیم در همه عرصه برای کمک و بهبود شرایط سپاه تمام قد ایستاده است.

حجت الاسلام علیدادی امام جمعه کیش نیزضمن تقدیر و تشکر از حضور فرمانده سپاه استان هرمزگان در جزیره کیش گفت: حقیقتا سپاه در تمامی عرصه ها چه در امر دفاعی و چه در بحث فرهنگی به بهترین شکل ایفای نقش کرده است.

وی با اشاره به برخی  مشکلات فرهنگی موجود در جزیره کیش اظهار کرد: امروز در جزیره کیش مهم ترین مشکلاتی که با آنها گریبان گیر هستیم به سه شاخه مهم تقسیم می شوند.

وی با بیان این که فضای مجازی که جوانان ما شدیدا گرفتار و تحت تاثیر این فضا قرار گرفته اند از مباحث بسیار مهمی است که باید توجه ویژه ای نسبت به این مسئله صورت گیرد.

خطیب جمعه کیش افزود: فضای مجازی و ماهواره وارد زندگی خانواده های ایرانی شده و با تمام توان آنها را مورد هجمه قرار داده است به شکلی که حتی از زندگی روزمره فرد دور می افتد.

وی با اشاره به توقف تعدادی از پروژه های عمرانی در جزیره کیش تاکید کرد: یکی از بحث های مهم  مطبوعات هستند. برخی از مطبوعات خواسته یا ناخواسته با بیان برخی از مطالب در حال تخریب سیستمی هستند و همچنین خوراک برای افرادی که مخالف این سیستم هستند ایجاد میکنند. اغلب این کارها منجر به توقف خیلی از پروژه ها شده است.

ارسال نظرات