مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل:

جریمه های سنگین در انتظار تخریب کنند گان اراضی ملی در بیله سوار

با مخربان اراضی ملی و منایع طبیعی ضمن توقیف اداوات کشاورزی ،جریمه 7 میلیون تومانی برای هر هکتار اعمال خواهیم کرد.
کد خبر: ۸۵۹۰۴۷۹
|
۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از بیله سوار، شهامت هدایت، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل در فرمانداری شهرستان بیله سوار گفت: همزمان با آغاز فصل زراعت پاییزه با رصد دقیق و مراقبت های جامع تر جلوی هر گونه کشت و زرع غیر قانونی در اراضی ملی گرفته می شود.

وی با بیان اینکه باید از تخریب مراتع واراضی ملی جلوگیری شود گفت: با هماهنگی دستگاه قضایی برخوردها در این حوزه تشدید شده و با زارعانی که در اراضی ملی شهرستان بیله سوار به صورت غیر قانونی کشت وزرع می کنند بر خورد جدی و قانونی خواهیم نمود.

وی با اشاره به اینکه عرصه برای تخریب کنندگان اراضی ملی تنگ تر شده افزود: بیشترین تمرکز منابع طبیعی استان در شهرستان بیله سوار خواهد بود و پشتیبانی و نظارت مداومی در اراضی و مراتع صورت خواهد گرفت.

وی گفت: برای اولین بار حکم سیار به منظور برخورد با مخربان منابع طبیعی و اراضی ملی از مراجع قضایی دریافت کرده ایم.

هدایت با هشدار به افرادی که به قوانین و مقررات بی توجهی می کنند گفت: ما اگر زارعی را مشاهده کنیم که در عرصه های ملی و طبیعی به کشت وزرع می پردازد ضمن توقیف اداوات کشاورزی ،جریمه 7 میلیون تومانی برای هر هکتار اعمال خواهیم کرد.

شهامت هدایت مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ادبیل امروز چهارشنبه پس از بازدید میدانی از مراتع طبیعی شهرستان بیله سوار در دفتر فرماندار بیله سوار حضور یافت و با فرماندار بیله سوار در خصوص وضعیت منابع طبیعی شهرستان بحث و به تبادل نظر پرداخت.

ارسال نظرات