مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بندرعباس:

13آبان روز همدلی و همزبانی ملت و سر دادن شعار مرگ بر آمریکا است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در جمع کارکنان ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرعباس، گفت : 13آبان روز همدلی و همزبانی و همبستگی ملت و روز سردادن شعار مرگ بر آمریکا است.
کد خبر: ۸۵۹۰۶۰۶
|
۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین درویشی، افزود: در این روز آمریکاییها می خواستند بر علیه ایران توطئه کنند که با حضور دانش جویان  و دانش آموزان  توطئه آنها بر باد رفت  و  لانه جاسوسی آمریکا توسط  دانشجویان پیرو امام در سال 1358 تسخیر شد و کلیه  فتنه ها و اسناد آمریکا  بر ملا شد. 

مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت  بسیج سپاه بندرعباس ضمن محکوم کردن  توطئه های آمریکا بر علیه ایران , اظهار داشت: امروز دشمن درصدد ضربه زدن به نظام و انقلاب اسلامی ایران است و سعی دارد از هر طریقی وارد شود.  وی تصریح کرد: دشمن از طریق  نظامی نمی تواند بر ما غلیه کند , چرا که در جنگ 8ساله , ایثار و مقاومت ملت  ایران را دیده و آن را امتحان  کردند، استکبار  با بر نامه ریزی که دارند,  می خواهند از طرق جنگ نرم و تهاجم فرهنگی  ما را شکست دهند. 

حجت الالسلام درویشی عنوان کرد: ما باید به جوان کشور افتخار کنیم , جوا نان امروز ما , جوانانی هوشیار و با بصیرت هستند و اجازه نمدهند  ذره ای به کشور تعرض  شود و در صف  اول دفاع از انقلاب و نظام قرار دارند. و منتظر فرمان مقام معظم رهبری هستند.

 

 

ارسال نظرات